Domea og husdyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
9 svar
1 synes godt om
17. august 2013

Anonym trådstarter

hej. jeg ville hører om der er nogle der har erfaringer med domea og husdyr? vi må have 1 husdyr her. vi har så en hund. men min mands mor er indlagt med en dødsdom  hun har en kat på 2 år, og hun ville gerne have vi overtog den. det vil vi egentlig også gerne, men ja.. vi må jo i princippet ikke....

hvis vi nu tog ham til os, enten permanent, eller til han fik nogle nye ejere, hvad tror i så domea ville sige? bliver man smidt ud med det samme? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Fenja09

Anonym skriver:

hej. jeg ville hører om der er nogle der har erfaringer med domea og husdyr? vi må have 1 husdyr her. vi har så en hund. men min mands mor er indlagt med en dødsdom  hun har en kat på 2 år, og hun ville gerne have vi overtog den. det vil vi egentlig også gerne, men ja.. vi må jo i princippet ikke....

hvis vi nu tog ham til os, enten permanent, eller til han fik nogle nye ejere, hvad tror i så domea ville sige? bliver man smidt ud med det samme? 

Jeg kender ikke Domea, men tror ikke i bliver sat på gaden som det første - i får garanteret en advarsel og en tidsfrist på, hvornår katten skal være ude af boligen f.eks 14 dage. Sådan synes jeg det "plejer" at være.

/Fenja

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg kender ikke Domea, men tror ikke i bliver sat på gaden som det første - i får garanteret en advarsel og en tidsfrist på, hvornår katten skal være ude af boligen f.eks 14 dage. Sådan synes jeg det "plejer" at være.

/Fenja

ja okay.. det er også bare en stor risiko at løbe .. og så alligevel ikke, for hvordan skulle det blive opdaget når det kommer til stykket ? 

den er sku svær synes jeg 

Anmeld

17. august 2013

C-Dog

Vi bor ved domea og de er da til at snakke med synes jeg. Her hvor vi bor var der en ældre dame der fik lov at flytte ind med sine to små hunde selv om man kun må ha en.

Anmeld

17. august 2013

Camilski

Jeg bor osgå ved domea, og ja de er til at snakke med. Her må man ingen husdyr ha, og alligevel ved jeg flere har.

og uanset hvad, vil i få en advarsel og tidsfrist på hvornår i skal ha afskaffet jer med katten. I bliver ikke smidt ud!

Anmeld

17. august 2013

Eliza

Min mand er ejendoms inspektør i domea. dog på plejehjem/ældreboliger. Han mener du kan søge om liv til at ha et ekstra Dyr. 

jeg sys du skal prøve at kontakte dem 

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

Min mand er ejendoms inspektør i domea. dog på plejehjem/ældreboliger. Han mener du kan søge om liv til at ha et ekstra Dyr. 

jeg sys du skal prøve at kontakte dem 

det vil vi da prøve så !  hvem skal man så lige kontakte?

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Camilski skriver:

Jeg bor osgå ved domea, og ja de er til at snakke med. Her må man ingen husdyr ha, og alligevel ved jeg flere har.

og uanset hvad, vil i få en advarsel og tidsfrist på hvornår i skal ha afskaffet jer med katten. I bliver ikke smidt ud!

okay det lyder godt. eller ja, hehe. vil prøve og se om de er til at snakke med i første omgang  det vil jeg nok ha det bedst med, så må vi håbe 

Anmeld

17. august 2013

Fenja09

Anonym skriver:

ja okay.. det er også bare en stor risiko at løbe .. og så alligevel ikke, for hvordan skulle det blive opdaget når det kommer til stykket ? 

den er sku svær synes jeg 

Du kan også ringe til dem og spørge om i kan få dispensation for at holde kat. Det er da et forsøg værd

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Du kan også ringe til dem og spørge om i kan få dispensation for at holde kat. Det er da et forsøg værd

er bare så bange for de så siger nej..... men jeg tror da jeg prøver.... jeg håber de er til at snakke med altså 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.