life is a rollercoaster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2013

jydeinden

for nu at citerer en smuk sang som bl.a. ronan keating har sunget, vil jeg nu starte dette indlæg som mest af alt er et jeg skriver for at få luft, for at komme ud med nogle tanker.

Nå men vi har i den grad her i huset mærket at livet nogen gange går op ad bakke, men nogen gange går det da heldigvis også ned ad. For at starte fra starten af fik jeg konstanteret celleforandringer for snart en måned siden og skal snart til nærmere undersøgelse på skejby sygehus. Derudover fandt vi ret bræt ud af at min kære kæreste ikke kunne få nogen former for indtægt i tre mdr da han havde valgt at fuldføre en uddannelse, og det skal man åbenbart lade være med hvis man gerne vil undgå at stå i den gang rod vi kom i.

Gode råd var dyre og vi ringede rundt til samtlige ungdoms uddannelser vi lige kunne komme i tanke om men alle undtagen vuc var optaget. Til vores held kunne han komme i kø som nummer 1 eller 2 til de fag han videre skulle bruge,og vi går derfor bare og venter på at han forhåbenligt bliver optaget.

Imellem tiden er jeg startet på en smerteklinik i Give, og er påbegyndt noget muskelafslappende medicin som godt nok pt ingen effekt har, men er også først startet igår.

men jeg vil også gerne benytte dette indlæg til at sige tak til et par personer herunder havanagila for gode råd og vejledning er dejligt at høre fra en der ved hvordan det er.

Derudover også en stor stor tak til den søde B&J for at lytte, og for at bakke mig/os op igennem alt det her rod, du er en engel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Carina:-)

Sikke noget p*s!

Hvordan i alverden kan det være han ligepludselig ikke kan få noget bare fordi han har studeret?

Det lyder da til at I har nok om ørerne-godt du har nogen der kan lytte .

Håber det hele løser sig for jer -

Anmeld

17. august 2013

Mother-love

Hvor er du sød. Jamen deler da gerne mine erfaringer hvor jeg kan. Jeg ved jo selv hvordan det er at stå med kroniske smerter. Og ingen andre end folk med kroniske smerter ved hvad det vil sige at gå igennem hverdagen.

Anmeld

17. august 2013

jydeinden

Carina:-) skriver:

Sikke noget p*s!

Hvordan i alverden kan det være han ligepludselig ikke kan få noget bare fordi han har studeret?

Det lyder da til at I har nok om ørerne-godt du har nogen der kan lytte .

Håber det hele løser sig for jer -

det er en eller anden åndsvag regel man har indført som betyder at alle studerende i teorien kan risikere at ryge ud i karantæne hos kommunen i 3 måneder, da man i deres system står som værende på su i den tid selvom man ikke er det. Men det er op til den enkelte sagsbehandler at bedømme om man hører under den regel eller ikke gør, så vi ventede i over halvanden måned på en afgørelse fra dem af.

og ja vi har bestemt haft mere end rigeligt imellem ørene. Men min kæreste er en god lytter, og har også et par andre som gladeligt ligger øre til

Anmeld

17. august 2013

jydeinden

Havanagila skriver:

Hvor er du sød. Jamen deler da gerne mine erfaringer hvor jeg kan. Jeg ved jo selv hvordan det er at stå med kroniske smerter. Og ingen andre end folk med kroniske smerter ved hvad det vil sige at gå igennem hverdagen.

ja og det er dejligt især når man begynder et sted hvor man ikke ved hvad der er normal og ikke normal procedure

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.