odder vogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
5 svar
1 synes godt om
16. august 2013

Maja88

Jer med odder vogne.. har i læst problematikken med de nye hvide og sorte x-dream stel eller hvad de nu hedder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

Mama3

Maja88 skriver:

Jer med odder vogne.. har i læst problematikken med de nye hvide og sorte x-dream stel eller hvad de nu hedder..

Vi har en Odder med sort x-Dream stel og vi har ingen problemer. Hva skullproblematikken være?

Anmeld

18. august 2013

Maja88

Mama3 skriver:

Vi har en Odder med sort x-Dream stel og vi har ingen problemer. Hva skullproblematikken være?

De hvide og sorte stel skal åbenbart kunne udlyse butiksalarmer...

Og babysam og odder er opmærksomme herpå men oplyser ikke om det inden køb.. og kommer folk og vil have det byttet er det bare ærgeligt

Anmeld

20. august 2013

Mama3

Maja88 skriver:

De hvide og sorte stel skal åbenbart kunne udlyse butiksalarmer...

Og babysam og odder er opmærksomme herpå men oplyser ikke om det inden køb.. og kommer folk og vil have det byttet er det bare ærgeligt

Okay det har jeg Hverken hørt om eller selv oplevet

Anmeld

20. august 2013

tarkoflen

Jeg har godt hørt om det, og jeg ved at der har været kørt retssag mod Odder, men uden at dem der kørte retssagen fik noget ud af det.

En fra min mg har et Hvidt stel og det går i de fleste alarmer i Bruuns galleri i Århus, så den er god nok

Anmeld

20. august 2013

1990h

jeg har godt hørt om det..det vidst ikke stellet og malingen der fejler noget men deres alarmer der går igang af noget malingen indeholder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.