Hvor lang tid...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
11 svar
6 synes godt om
16. august 2013

Åse

Hvor lang tid går der, fra den første samtale til man starter behandling? Vi Skal til samtale på tirsdag :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

esioul

Åse skriver:

Hvor lang tid går der, fra den første samtale til man starter behandling? Vi Skal til samtale på tirsdag :-)

Det kommer lidt an på om forundersøgelserne er lavet?

Anmeld

16. august 2013

tweety2060

hm tror det er meget forskelligt fra sted til sted.... både med ventetid evt forundersøgelser I skal igennem, alt efter hvad "problemet er" og så din menstraution...........
pøj pøj

Anmeld

16. august 2013

modesty

Åse skriver:

Hvis alle forundersøgelserne er lavet, burde det gå relativt hurtigt. 

Anmeld

16. august 2013

Åse

Jep, alle prøverne er lavet undtagen en sæd analyse :-)

Anmeld

16. august 2013

esioul

Åse skriver:

Jep, alle prøverne er lavet undtagen en sæd analyse :-)

Sæd analysen kan trække ud hvis prøven viser nedsat. Så skal der gå yderligere 3 mdr før der bliver lavet en ny.

Sådan var det for os

Anmeld

16. august 2013

Åse

Jeg har ingen æggeleder, har været gravid 3 gange før uden for livmoderen, fordi jeg havde nogle vand cyster i mine æggeleder.

Anmeld

16. august 2013

esioul

Åse skriver:

Jeg har ingen æggeleder, har været gravid 3 gange før uden for livmoderen, fordi jeg havde nogle vand cyster i mine æggeleder.

Jeg ved dog ikke hvordan og hvorledes det hænger sammen hvis det er IVF i er henvist til.

for i kommer i gang hurtigt.

Anmeld

16. august 2013

Åse

Min mand fil lavet en for 9 mdr siden, men den kan man sikker ikke bruge mere. Den var heller ikke så god, den var på 60% men vi har været gravide sammen, men ja vi midste desværre

Anmeld

16. august 2013

Åse

Det er IVF lidt umuligt det andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.