Det er jo skørt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. august 2013

Anonym trådstarter

.....hvis jeg var gravid nu ville det passe SÅ dårligt ind. Er lige startet på nyt studie, mister måske mit job og skal ud og søge nyt, plus har en lille en på under et år. Men nu er jeg gået 1 dag over tid, og derfor testede jeg har til aften bare lige for at tjekke. Negativ test og jeg blev trist.

Kender I det med at man ikke får noget, man egentlig ikke vil have, men man er trist fordi man måske troede man fik det?

Vil ikke så meget med mit indlæg - bare brokke mig over mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Kløver

Har jeg også prøvet det med at man egentlig ikke vil have det, ikke får det men alligevel er man trist fordi man måske troede man fik det

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Har jeg også prøvet det med at man egentlig ikke vil have det, ikke får det men alligevel er man trist fordi man måske troede man fik det

Men det er jo skrup skørt

Hvis bare mens ville komme så der ikke var nogen tvivl!

Anmeld

16. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Men det er jo skrup skørt

Hvis bare mens ville komme så der ikke var nogen tvivl!

He he ja

Anmeld

16. august 2013

lycly

Kender jeg godt! Testede også engang længe før jeg fik børn fordi min mens var forsinket. Gik i gymnasiet så en graviditet var ikke lige det optimale men stod alligevel sådan lidt skuffet med en negativ test. Total fjollet

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Kender jeg godt! Testede også engang længe før jeg fik børn fordi min mens var forsinket. Gik i gymnasiet så en graviditet var ikke lige det optimale men stod alligevel sådan lidt skuffet med en negativ test. Total fjollet

Ja virkelig fjollet. Men det er jo også stort når man bliver gravid. Så selvom det ikke passer godt - så er det jo noget af det mest fantastiske.

Anmeld

16. august 2013

lycly

Anonym skriver:

Ja virkelig fjollet. Men det er jo også stort når man bliver gravid. Så selvom det ikke passer godt - så er det jo noget af det mest fantastiske.

Ja præcis, alle børn, planlagt eller ej, er jo små mirakler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.