Jeg har brug for at komme ud med mine følelser uden mine venner griner af mig og siger jeger skør

Jeg har lige været en uge på Gran canaria, på hotellet ser jeg den her fyr, som er på ferie med sin søn. En af de første aftner får vi øjn kontakt under aftensmaden og bang jeg er solgt

Aftenen efter er der underholdning på hotellet, jeg får hurtig spottet ham, han sidder et par bordre væk fra os. Han sidder og kigger rundt som om han leder efter nogen. Vores blik fanger hinanden og han smiler, han fastholder øjn kontakten så længe at jeg må kigge væk da jeg kan mærke jeg bliver rød i hovedet

Nu kigger han ikke rundt mere, kun op på scenen og ned på mig og jeg kan se ud af øjnkrogen at han kigger længe og når jeg så kigger på ham smiler han og kigger genert væk.
Vi møder hinanden jævnligt på hotellet og hver gang er det den samme reaktion, han kommer gående og lige i det vi passere hinanden kigger han og smiler.
Jeg har aldrig haft sådan en oplevelse. Jeg blev genert, rød i hovedet og fik krillern i maven hver gang jeg så ham og anede ikke hvad jeg skulle gøre ved mig selv.
Jeg har nu været hjemme i to dage og kan ike få ham ud af hovedet, det fare igennem hovedet, hvordan kan jeg få fat på ham, ser jeg ham nogensinde igen, kunne det være ham der er den eneste ene, kan man virkelig forelske sig i en mand som man ikke aner hvem er og aldrig har snakket med?
Trori på kærlighed ved første blik eller er det en kliche
Anmeld