jeg er gået i baglås

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
7 svar
3 synes godt om
16. august 2013

Anonym trådstarter

Sidst jeg blev gravid var en ups'er og jeg havde spiral.

Nu er PB2 startet... jeg fik i onsdags fjernet min nye spiral, men nu går jeg helt i baglås ved sex... jeg bliver helt nervøs ved tanken, og kan slet ikke slappe af...

Kunne i bare smide præventionen og knalde løs i en lykkerus? eller skulle i lige bruge lidt tid på at vende jer til tanken om at nu er det virkeligt.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Nu er PB2 startet... jeg fik i onsdags fjernet min nye spiral, men nu går jeg helt i baglås ved sex... jeg bliver helt nervøs ved tanken, og kan slet ikke slappe af...

Kunne i bare smide præventionen og knalde løs i en lykkerus? eller skulle i lige bruge lidt tid på at vende jer til tanken om at nu er det virkeligt.?

Er du helt sikker på du er HELT klar til pb2? Det kunne da godt lyde som om noget stopper dig, bevidst eller ubevidst

Anmeld

16. august 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Vi knalder altid løs i lykkerus

Kom sådan til at grine.

Nej, der gik lidt tid, før jeg kunne slappe ordentligt af og rent faktisk nyde, at man var sammen og ikke i gang med at lave et barn..

Det gav også min mand total mange komplekser.. Så vi knalder bare..

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Er du helt sikker på du er HELT klar til pb2? Det kunne da godt lyde som om noget stopper dig, bevidst eller ubevidst

Jeg er så klar som jeg kan blive.. hehe..

Jeg har glædet mig i over et år til denne dag..

Men det er da også skræmmende...

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Vi knalder altid løs i lykkerus

Kom sådan til at grine.

Nej, der gik lidt tid, før jeg kunne slappe ordentligt af og rent faktisk nyde, at man var sammen og ikke i gang med at lave et barn..

Det gav også min mand total mange komplekser.. Så vi knalder bare..

Det er jeg glad for at høre...
ikke at i havde komplekser, men at jeg ikke er helt vildt mærkelig...

Knald i bare videre i lykkerusen så..

Anmeld

16. august 2013

Chili

Anonym skriver:

Kan godt forstå du reagere sådan, det hele bliver lige pludselig meget virkeligt!

Anmeld

16. august 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg er så klar som jeg kan blive.. hehe..

Jeg har glædet mig i over et år til denne dag..

Men det er da også skræmmende...

Så tror jeg bare det er den der helt naturlige frygt for det ukendte, og den er jo helt normal Du sad sikkert også med en "frygt" da du var gravid med nr. 1? Alle de der bekymringer om det nu går godt i maven, hvordan bebs er når den kommer ud, kan vi klare at blive forældre osv. osv. osv.

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Så tror jeg bare det er den der helt naturlige frygt for det ukendte, og den er jo helt normal Du sad sikkert også med en "frygt" da du var gravid med nr. 1? Alle de der bekymringer om det nu går godt i maven, hvordan bebs er når den kommer ud, kan vi klare at blive forældre osv. osv. osv.

det tænker jeg også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.