Det tror jeg mange gør-Var lige på legepladsen med yngstemand i går og samtlige 3 dp mødre der var der samtidig med os havde gang i tlf flere gange -
En underholdt endda de andre 2 om hvor langt hun var kommet i candy crush-
Det kan godt være ungerne er ligeglade og leger alligevel,men synes det er forkert-og især havde jeg ondt at en lille der sad i en barnevogn imens fordi hun åbenbart ikke måtte være på jorden.
Hende burde dpmoren havde brugt noget energi på istedet for at sidde og snakke/nørde med tlf 
Hej 
jeg vil bare lige kommentere på den situation med barnet i barnevognen.
nogle børn har brug for at sidde i vognen når man er ude. der kan være rigtig mange grunde til dette så jeg nævner bare et par stykker kort.
nyopstartede , yngre børn , sensitive børn m.fl. finder ofte tryghed ved den fysiske omkransning som barnevognen giver,barnevognen er det kendte miljø og dertil er der det gode overblik ved at være oppe i højden.
der findes også børn og forældre fra andre kulturer der ikke er vant til det samme udeliv som vi vægter i dk. disse børn kan også være utrygge og forældrene ønsker måske ikke at barnet kommer hjem og er beskidte af udendørs snavs. her er det en balancegan
g for personalet der gradvist væeenr barn og forældre til en anden kultur.
Anmeld