Elias2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

modesty

Kathepige skriver:

Kære alle jer, som har fulgt Elias2010<3

Jeg har lovet hende at skrive et indlæg om, at hun fik styrtblødninger i nat samtidig med mange mavekramper.

Blødningen fortsatte i nat og er der stadig her til morgen/formiddag.

Til dem, som er interesseret vil jeg blot skrive, at Elias2010<3 har mistet den lille spire, hun testede positivt for, for et par dage siden.

Hun ønsker pt. ikke at vende tilbage til baby.dk

Håber at det lykkes snart igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Camilla <3

Kram! 

Anmeld

16. august 2013

Snevejr84

Ej hvor er det synd for hende håber snart hun kommer igen.

Anmeld

16. august 2013

Flødebollen

LinLin skriver:

?

Se din private indbakke

Anmeld

16. august 2013

lycly

Åh hvor trist for hende! Sender hende en masse tanker.
Puh der må sidde nogle med dårlig smag i munden nu.

Håber hun har mod på at vende tilbage engang!

Anmeld

16. august 2013

Flødebollen

LuLy skriver:

Åh hvor trist for hende! Sender hende en masse tanker.
Puh der må sidde nogle med dårlig smag i munden nu.

Håber hun har mod på at vende tilbage engang!

Helt enig

Anmeld

16. august 2013

MomInTheMaking

M&F skriver:

Håber at den der skrev det med abort igår, skammer sig og æder sine ord i sig igen!

Har fulgt med fra sidelinjen... Gør mig ondt! Håber hun snart får overskud til at komme op på hesten igen og lave en ny positiv test. Held og lykke herfra

Ej nej . Hende der skrev det om abort skrev da ALDRIG at hun ønskede at det skete, men at der var stor spild procent så tidligt i graviditeten og hun havde jo (desværre) ret. Og hun skrev det i en kontekst der handlede om at hun synes det var for tidligt at gå til lægen og blive så sur på lægen, når det var så tidligt i graviditeten.

Jeg føler med hende der har aborteret. Men lad nu være med at tage ting ud af kontekst og smide brænde på et bål.

Anmeld

16. august 2013

Flødebollen

Mom In The Making skriver:

Ej nej . Hende der skrev det om abort skrev da ALDRIG at hun ønskede at det skete, men at der var stor spild procent så tidligt i graviditeten og hun havde jo (desværre) ret. Og hun skrev det i en kontekst der handlede om at hun synes det var for tidligt at gå til lægen og blive så sur på lægen, når det var så tidligt i graviditeten.

Jeg føler med hende der har aborteret. Men lad nu være med at tage ting ud af kontekst og smide brænde på et bål.

Jeg synes ikke, det er dette, tråden handler om.

Så kunne vi ikke bare holde den der og lade være med at blande gårsdagens tråd ind i det?

Der blev sagt nogle ting, som ramte Elias2010<3 - spildprocent eller ej. Der er noget, der hedder situationsfornemmelse. den del af kommentaren kunne måske have været udeladt.

Men lad os i stedet  at hun kommer ovenpå igen.

Anmeld

16. august 2013

lycly

Tror bare vi er flere der synes at den kommentar var fuldstændig malplaceret til en pige som var ovenud lykkelig for endelig at være gravid
Hvis ens veninde kommer og siger at hun er gravid og at hun er lykkelig men lige tager til lægen og får det bekræftet, så ville man da aldrig sige: ej det er da dumt at tage til lægen, du kan jo nå at miste det!

sorry, sidespring

Anmeld

16. august 2013

MomInTheMaking

Kathepige skriver:

Jeg synes ikke, det er dette, tråden handler om.

Så kunne vi ikke bare holde den der og lade være med at blande gårsdagens tråd ind i det?

Der blev sagt nogle ting, som ramte Elias2010<3 - spildprocent eller ej. Der er noget, der hedder situationsfornemmelse. den del af kommentaren kunne måske have været udeladt.

Men lad os i stedet  at hun kommer ovenpå igen.

Nej det er bestemt ikke det tråden handler om, hvilket er præcis min pointe, jeg skriver jo netop at det var dumt at tage op. Så der forhåbentlig ikke var flere der ville bringe det op.

Og ja, ønsker hende alt det bedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.