Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yessir skriver: Overskriften siger sig selv, frugtsalat med hvid chokolade sovs/creme. Har nogle erfaring med det? Nu har frugtsalat med råcreme altid været et sikkert hit men tanken om hvid chokolade creme lyder også virkelig lækkert.
Overskriften siger sig selv, frugtsalat med hvid chokolade sovs/creme. Har nogle erfaring med det? Nu har frugtsalat med råcreme altid været et sikkert hit men tanken om hvid chokolade creme lyder også virkelig lækkert.
Jeg har svært ved at forestille mig, at det vil være en dårlig kombination
Vh. Louise
Jeg synes det lyder lækkert,men spekulerer alligevel på om det vil blive for meget/sødt i længden?
Du bliver nødt til at prøve,og så melde tilbage
Mamalou skriver: Jeg har svært ved at forestille mig, at det vil være en dårlig kombination Vh. Louise
Yessir skriver: Nej vel, vil forsøge mig ud i det og så må det briste eller bære
Nej vel, vil forsøge mig ud i det og så må det briste eller bære
Jordbær og hvid chokolade er i hvert fald rigtig lækkert
Carina:-) skriver: Jeg synes det lyder lækkert,men spekulerer alligevel på om det vil blive for meget/sødt i længden? Du bliver nødt til at prøve,og så melde tilbage
Yessir skriver: Det er også min tanke men tror du ikke, at hvis man laver en 50/50 af ren flødeskum og blander det sammen med chokolade sovsen at det ville blive mere spiseligt?
Det er også min tanke men tror du ikke, at hvis man laver en 50/50 af ren flødeskum og blander det sammen med chokolade sovsen at det ville blive mere spiseligt?
NØJ! det lyder lækkert! Det skal prøves
Carina:-) skriver: NØJ! det lyder lækkert! Det skal prøves
Yessir skriver: Det kan stærkt anbefales!!! Brugte denne opskrift: http://cuisine.ldegn.dk/?p=960
Det kan stærkt anbefales!!! Brugte denne opskrift: http://cuisine.ldegn.dk/?p=960
Det får jeg lige prøvet her d. 1 sep -skal holde fødselsdag for familien
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128