Vil ikke have sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

Mor til Ella

annec skriver:

Min søn på 6 uger, nægter at bruge sut. Vi har prøvet 9 forskellige og ingen virker..
Han bliver sur og laver bræk lyde, når han får den i munden.

At han ikke vil tage sut, resultere jo i at han vil have babs ofte, gylper meget og overspiser.. Tit når han vil have bryst, er det faktisk kun for at få dækket det suttebehov og få tryghed, bestemt ikke fordi han er sulten. Og alt er prøvet, det eneste der hjælper på hans gråd er mig og min babs s:

Nogen der har nogle gode råd? Evt. Nogen i samme båd?

Nu skriver dunoon at du har prøvet 9 sutter

MEN har du prøvet dem fra super Brugsen? De er runde, smalle og korte, ikke ret store. 3 for25 Keller sådan noget.

prøvede alt til Ella da hun heller ikke ville, men du vænnede hun sig hurtigt til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

annec

Mor til Ella skriver:

Nu skriver dunoon at du har prøvet 9 sutter

MEN har du prøvet dem fra super Brugsen? De er runde, smalle og korte, ikke ret store. 3 for25 Keller sådan noget.

prøvede alt til Ella da hun heller ikke ville, men du vænnede hun sig hurtigt til

Har du måske et billede af dem du mener? :-)

Anmeld

15. august 2013

Mor til Ella

annec skriver:

Har du måske et billede af dem du mener? :-)

Desværre ikke, de er pakket ned for længst

der er 3 i en pakke lyserød og hvid, rund med hank og så som beskrevet men det er ikke et "kendt" mærke.

Anmeld

15. august 2013

tarkoflen

Thea kunne heller ikke finde ud af at bruge sut, eller rettere hendes forældre kunne ikke finde ud af at lære hende at bruge den

Min veninde tog hende med ind i et rum og "nussede" sutten lige så stille på hendes læber og efter en times tid tog hun den og er blevet glad for den så det kræver måske bare den rette teknik? Jeg testede lige en anden slags sut i dag og det gik også fint med den! Mine stakkels bryster kunne ikke klare op til 18 amninger i døgnet, så hun skulle altså lære det

Held og lykke med det

Anmeld

15. august 2013

Livsmor

Nogle kæmper for at lære deres børn at bruge sut, tja tænk på, at om få år skal i kæmpe igen for at få dem til at stoppe.

Anmeld

16. august 2013

annec

Livsmor skriver:

Nogle kæmper for at lære deres børn at bruge sut, tja tænk på, at om få år skal i kæmpe igen for at få dem til at stoppe.

Problemet er, at om aftenen fx kan jeg ikke engang gå ud at tisse fordi han græder til jeg er tilbage. Han vil ikke ligge i barnevogn eller autostol, der græder han indtil at han får en bryst i munden. Og som sagt er det ikke fordi han er sulten, men fordi han vil sutte og have tryghed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.