Hvor mange børn er der i "Jeres" børnehaver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.079 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. juli 2009

Honningblomst

Efter jeg nu har flyttet Konrad fra en stor til en lille børnehave og helt bevidst, er jeg nysgerrig for at høre hvor mange børn der er I de børnehaver jeres børn går I??
jeg synes det er synd for vores unger at der skal proppes flere og flere ind i børnehaverne..at de nye institituiner er kæmpestore...det kan da ikke være for børnenes skyld?
Der hvor Konrad gik var der over 100børn og i den nye er der 40....en kæmpe positiv forskel..og den nye er bare så hjemlig og rummelig...børnene må spise når de vil...lege hvor de vil med hvem de vil og der er ikke faste voksne på barnet fra starten, men barnet og den voksne vælger hinanden...det er ikek et stor aktivitetshus men et sted de kan være og hvor de rummes...uhhh, lige et sted efter min smag og så må børnene hellere end gerne holde lange ferier og de skal ikke komme på et bestemt tidspunkt af dagen, men bare når det passer...
Nå, men hvor store er Jeres og er det skidt eller godt...
Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

AstridM

Vores søde pige starter om 2 uger i en børnehave med 25 børn. Det er et bevidst valg da hun har nogen ting vi kæmper en del med.

Anmeld

15. juli 2009

Honningblomst

AstridM skriver:

Vores søde pige starter om 2 uger i en børnehave med 25 børn. Det er et bevidst valg da hun har nogen ting vi kæmper en del med.

Hvor er det godt I kunne få så lille en børnehave...smiler- min søn er en lille følsom dreng, så det er meget bedre med ro på...
Håber det bliver en succes for din datter...smiler
KNus..

Anmeld

15. juli 2009

Bastian

40 i både min søn og datters (de går i to forskellige). Men der er ikke fyldt helt op, så der er måske et par og 30.

Anmeld

15. juli 2009

Tina2

Der er 46 eller 48 i Filucas... Dejlig lille børnehave, skal helt sikkert ha Milas i den samme om et år:-)

Anmeld

15. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Der er ca 40 børn i min datters børnehave. Det er en integreret institution, og der er 12 vuggestue-børn også. Min søn går inde i vuggestuen nu, men starter i børnehaven efter ferien.
Jeg er utrolig glad for stedet, synes simpelthen det er perfekt. Synes også det er hyggeligt at der er både små og store børn. Det har selvfølgelig været smart nu hvor jeg har kunnet aflevere og hente dem samme sted, men synes også det er en rigtig god ide at de store børn lærer at tage hensyn til de små, og når min søn starter i børnehave er det et trygt sted da han kender huset... og kan rende ind til vuggestue-pædagogerne hvis det bliver lidt for meget med alle de store børn

Anmeld

15. juli 2009

linemus

Der er vist ca. 22 børn i Sebastians børnehave. Det er dejligt. Vi kender og snakker med alle pædagogerne og kender alle børnene og mange forældre. Det er den eneste i byen

- Line

Anmeld

15. juli 2009

ekzunz

Kiggede lige på kommunens hjemmeside og der står 26 vuggestuepladser og 48 børnhavepladser - og på børnehavens egen hjemmeside står der "80-100 pladser"
Der er 2 vuggestuer og 3 børnehavestuer og en mellemgruppe.

Glæder mig faktisk ikke til de skal tilbage her efter ferien. Jeg har 2 glade børn som aldrig har nogle uheld - og jeg gruer lidt for om det holder ved når de starter igen.....

Anmeld

15. juli 2009

lonemus

I vuggestuen hvor de går nu er der 33 børn, på 3 stuer, altså 11 på hver stue.

Stefanie starter i børnehave i næste uge, hvor der er 60 børn i børnehaven, men de er fordelt på 3 stuer, så det vil sige 20 børn på hver stue. Dog kører de med overbelægning lige nu, så der er 23 børn på hver stue.

Lone

Anmeld

15. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Efter sommerferien er der 36 børn, hvoraf de 12 er vuggestue. Vi er nomineret til 46 i alt, men der er ikke børn nok i området til at fylde op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.