et-ønske skriver:
Hold fast hvor er tiden fløjet afsted - du skal jo føde om ganske kort tid 

Lyder super godt at du fik så hurtigt resultat 
Jeg prøver på at sige til mig selv at det ikke sker første gang - at min krop lige skal igang. Jeg har også pco, så indimellem føles det som om kroppen lever sit eget liv 
Jeg har tabt mig 4 kg siden maj, og knokler videre - indtil den perfekte lille reje ligger i maven af mig 
Tiden er virkelig bare fløjet afsted

nogle dage er jeg bare slet slet ikke klar og andre dage kan jeg slet slet ikke vente

ja vi kom hurtig igennem systemet , og da vi endelig kom igang med iui synes jeg bare det gik stærkt.
Jeg troede heller ikke på det ville lykkedes i første forsøg, men øv hvor min hoved kørte på højtryk i det forsøg, og var sønder knust da jeg fik mens 4 dage for tidligt

ved andet forsøg troede jeg slet ikke på det, synes ikke det kunne passe at mine æg nu kunne vokse på kun pergotime, men alligevel kunne jeg mærke min krop på en helt anden måde end tidligere.
Og her bagefter kan jeg bedst forklare det som om at min krop virkelig var normal og var vågnet op igen.
Så flot med vægttabet og ja bare fortsæt kampen, det kan være det sidste der lige hjælper netop jer

håber på det kommer til at gå nemt og smertefrit for jer og i snart får glæden ved at være kommende forældre

Anmeld