Glad og lettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
5 svar
6 synes godt om
15. august 2013

et-ønske

Så oprandt dagen hvor vi skulle til samtale om vores første iui forsøg

Det gik super godt hun var så sød og tålmodig, god til at forklare og vente på at jeg kom igennem en af mine utallige tudeture

Når gyn kommer tilbage fra ferie på mandag får jeg at vide hvornår og helt nøjagtigt hvordan vi starter - provera eller p-piller egentlig mig underordnet, men hælder nok mest til provera.....

Når tiden er inde skal jeg tage puregon hormon, og ægløsnings sprøjte Ovitrelle. Jeg er jo helt grøn i denne er her hormon-verden (har kun erfaring med provera og pergotime). Så hvis du har en masse erfaring med puregon og ovitrelle så fortææææl Jeg vil gerne vide alt, og forberede mig på bivirkninger mm. Nåååå ja og jeg vil da også helt vildt gerne høre hvis nogle af Jer er blevet gravide med ovenstående behandling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

VSå oprandt dagen hvor vi skulle til samtale om vores første iui forsøg

Det gik super godt hun var så sød og tålmodig, god til at forklare og vente på at jeg kom igennem en af mine utallige tudeture

Når gyn kommer tilbage fra ferie på mandag får jeg at vide hvornår og helt nøjagtigt hvordan vi starter - provera eller p-piller egentlig mig underordnet, men hælder nok mest til provera.....

Når tiden er inde skal jeg tage puregon hormon, og ægløsnings sprøjte Ovitrelle. Jeg er jo helt grøn i denne er her hormon-verden (har kun erfaring med provera og pergotime). Så hvis du har en masse erfaring med puregon og ovitrelle så fortææææl Jeg vil gerne vide alt, og forberede mig på bivirkninger mm. Nåååå ja og jeg vil da også helt vildt gerne høre hvis nogle af Jer er blevet gravide med ovenstående behandling

Ved første iui fik jeg pergotime , puregon og otrivelle , havde to fine æg ved inseminering dog uden resultat.

Ved 2 iui fik jeg pergotime og ved scanningen viste det sig at mine æg var begyndt at vokse fint og havde igen 2 flotte æg ved inseminering gik igen otrivelle og testede positivt 14 dage efter.
Og er nu gravid med en lille dreng i uge 28

jeg er helt sikker på at puregon har gjort at min krop og mine æg var vågnet op fra sin dvale.

Jeg lider forresten af pco

Anmeld

15. august 2013

et-ønske

BigHope13 skriver:

Ved første iui fik jeg pergotime , puregon og otrivelle , havde to fine æg ved inseminering dog uden resultat.

Ved 2 iui fik jeg pergotime og ved scanningen viste det sig at mine æg var begyndt at vokse fint og havde igen 2 flotte æg ved inseminering gik igen otrivelle og testede positivt 14 dage efter.
Og er nu gravid med en lille dreng i uge 28

jeg er helt sikker på at puregon har gjort at min krop og mine æg var vågnet op fra sin dvale.

Jeg lider forresten af pco

Hold fast hvor er tiden fløjet afsted - du skal jo føde om ganske kort tid

Lyder super godt at du fik så hurtigt resultat Jeg prøver på at sige til mig selv at det ikke sker første gang - at min krop lige skal igang. Jeg har også pco, så indimellem føles det som om kroppen lever sit eget liv
Jeg har tabt mig 4 kg siden maj, og knokler videre - indtil den perfekte lille reje ligger i maven af mig

Anmeld

15. august 2013

esioul

et-ønske skriver:

Så oprandt dagen hvor vi skulle til samtale om vores første iui forsøg

yaaaaaaaay

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

Hold fast hvor er tiden fløjet afsted - du skal jo føde om ganske kort tid

Lyder super godt at du fik så hurtigt resultat Jeg prøver på at sige til mig selv at det ikke sker første gang - at min krop lige skal igang. Jeg har også pco, så indimellem føles det som om kroppen lever sit eget liv
Jeg har tabt mig 4 kg siden maj, og knokler videre - indtil den perfekte lille reje ligger i maven af mig

Tiden er virkelig bare fløjet afsted
nogle dage er jeg bare slet slet ikke klar og andre dage kan jeg slet slet ikke vente

ja vi kom hurtig igennem systemet , og da vi endelig kom igang med iui synes jeg bare det gik stærkt.
Jeg troede heller ikke på det ville lykkedes i første forsøg, men øv hvor min hoved kørte på højtryk i det forsøg, og var sønder knust da jeg fik mens 4 dage for tidligt
ved andet forsøg troede jeg slet ikke på det, synes ikke det kunne passe at mine æg nu kunne vokse på kun pergotime, men alligevel kunne jeg mærke min krop på en helt anden måde end tidligere.
Og her bagefter kan jeg bedst forklare det som om at min krop virkelig var normal og var vågnet op igen.

Så flot med vægttabet og ja bare fortsæt kampen, det kan være det sidste der lige hjælper netop jer håber på det kommer til at gå nemt og smertefrit for jer og i snart får glæden ved at være kommende forældre

Anmeld

16. august 2013

Putomanen

Det lyder som en god samtale. Det er vigtigt at man føler, at der er plads til en og at de lytter

Jeg har ikke været gennem iui, men jeg har fået puregon og ovitrelle ved icsi.
Jeg synes at det er svært at fremhæve 1 medicin frem for en anden, da det er meget forskelligt hvordan ens krop reagerer frem for en andens.

Jeg håber, at det hele går godt, når I kommer i gang, og at det lykkes hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.