Hvilket navnetema har jeres barns institution?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

Anonym

Janne T. skriver:

Inspireret af LinLins debat Hvilket "navnetema" kører jeres børns institutioner? Altså hvad hedder stuerne? Og hvad går jeres barn på? Man kan svare anonymt, hvis man vil

Her hedder de lærken, viben og mejsen, og Rose går på mejsen

Vores helt igennem fantastiske institiution hedder 4-kløveren. Der er en vuggestuegruppe som hedder spirrene og en børnehavegruppe som hedder rødderne. Det er en lille instititution, så der er kun de to stuer 

Og med rigelig voksne da der er ansat resource pædagoger hvilket alle børnene har glæde af. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

MetteT

I kathrines børnehave hedder de mindste: tissemyrer, de mellemste: fårekyllinger og de ældste førskole børn hedder græshopper..
I min egen børne have hed stuerne bikuben og hvepsereden.

Anmeld

15. august 2013

spj

I min datters børnehave er temaet det lille aquarium og stuerne hedder krabbestuen og søhesten hvor min datter går.

Anmeld

15. august 2013

dorthemus

Janne T. skriver:

Inspireret af LinLins debat Hvilket "navnetema" kører jeres børns institutioner? Altså hvad hedder stuerne? Og hvad går jeres barn på? Man kan svare anonymt, hvis man vil

Min datters institution hedder Planeten. Da hun gik i vuggestuen hed stuerne: Månestuen, Stjernestuen, Solstuen o.lign. Nu går hun i børnehave og der hedder de Galaxen, Satelitten og Raketten.

Jeg er selv pædagog i skovbørnehaven Fuglereden og der hedder stuerne: Svalerne, musvitterne, mejserne og spætterne

Anmeld

15. august 2013

Mother-love

Isabella går i en integreret vs. Og der hedder vs æble og pære stuen og så er der børnehaven som hedder blommestuen.
Isabella går på æblestuen selv vs hedder haven

Anmeld

15. august 2013

anynom

De har været kreative, her i Vorup

Rød, gul, grøn og blå - og Isabel går på blå stue

Anmeld

15. august 2013

Chili

Janne T. skriver:

Min søns er integreret inst.
0-2 år hedder duser (her går min søn).
2-4 år hedder frakler.
4-6 år hedder gogler.

Anmeld

15. august 2013

K&S

Janne T. skriver:

I Antons børnehave hedder stuerne Humlebierne, Salamanderne, Edderkopperne og Uglerne - Anton er humlebi 

Anmeld

15. august 2013

Nea85

Min datter går i en integreret institution. I børnehaven hedder stuerne gul, grøn og blå stue, og i vuggestuen hedder de sol- måne- og stjernestuen. Clara går på solstuen

Anmeld

15. august 2013

Camilla..

Janne T. skriver:

Nitterne, smedene, luerne, armbåndet osv :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.