Gravid men mærker ikke noget mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.026 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. august 2013

sabs

Hej. Jeg er gravid i uge 11, og blev scannet for nogle uger siden. Jeg havde meget kvalme og ømme bryster de første uger, men nu er det som om brysterne ikke er ømme mere og jeg mærker intet i maven. maven føles heller ikke hård og vokser ikke.... jeg er dog meget sulten hele tiden, og kan stadig få kvalme hvis der går for længe mellem måltiderne. Lyder dette normalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Malthe2010

sabs skriver:

Hej. Jeg er gravid i uge 11, og blev scannet for nogle uger siden. Jeg havde meget kvalme og ømme bryster de første uger, men nu er det som om brysterne ikke er ømme mere og jeg mærker intet i maven. maven føles heller ikke hård og vokser ikke.... jeg er dog meget sulten hele tiden, og kan stadig få kvalme hvis der går for længe mellem måltiderne. Lyder dette normalt? 

Det lyder helt normalt  mit kom og gik også i perioder..

Anmeld

15. august 2013

AMtrier

sabs skriver:

det lyder helt normal jeg havde ikke symptomer fra uge ti og helt til uge 14..

maven skal nok begynde at vokse, men der går nok lige nogle uger endnu, du skal tænke på at den lille stadig ligger helt nede i bækkenet jeg begyndte selv at vokse omkring uge 14 men kun lidt

skal du ikke snart til NF så ? det er da spændende og mon ikke det kan berolige lidt

Anmeld

15. august 2013

Nessie

Mine symptomer er kommet og gået som de har lyst i denne graviditet.
Min mave har aldrig været hård, og jeg har aldrig kunnet mærke den "bold" de siger er livmoderen.

Det er meget normalt ikke at kunne mærke noget i starten, men håber du snart har tid til NF, så du kan blive beroliget lidt 

Anmeld

15. august 2013

Karina1

Jeg har heller ikke haft nogle symptomer på at være gravid, udover lidt ømme bryster og selvfølgelig spark inde i maven da jeg var omkring halvvejs,  ellers intet og  jeg er 35+5 idag, så tror det er helt normalt

Anmeld

16. august 2013

sabs

tak for svarene Jo jeg skal til NF on 6 dage, så der kan man blive lidt beroliget. Godt at hører at maven ikke behøver være hård eller vokse før om nogle uger Og jeg har heller ikke kunne mærke den "bold" eller bløde bule som skulle være livmoder væggen.... når jeg ligger ned og mærker efter aner jeg ikke hvad jeg skal mærke efter men dejligt at høre andres oplevelser, når man er førstegangs gravid

Anmeld

16. august 2013

Trekløver(:

sabs skriver:

Det lyder helt normalt Symptomerne kan sagtens aftage omkring uge 12. Det gjorde mine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.