Må jeg se jeres piger med pagehår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.648 visninger
6 svar
7 synes godt om
15. august 2013

Bare mig..

Min datter har en virkelig sart hovedbund og hun skriger i vildens sky så snart der er en børste der nærmest rammer hendes hår.

Hun vil rigtig gerne have langt hår, men det dur jo ikke når det gør så ondt på hende at få redt håret ud.

Så... Jeg overvejer at få klippet en page på hende, men er lidt i tvivl, så må jeg ikke se et billed af jeres døtre med pagehår?

(hun er 3 år)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Loa

Ved ikke om man kan fornemme hendes frisure, hun er ikke så god til at sidde stille og få taget billede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2013

Bare mig..

Hihi nej det er ikke nemt med de små størrelser altid

Men det ser så fint ud! Tænker også at jeg gør det snarest. Synes det er så synd hver gang hun skal have redt det og tænker at en page kompencerer lidt for både hendes og mit krav om frisure.

Og så vil hun tilmed aldrig have elastik i, ej heller spender, så tænker det er en fin løsning.

Om ikke andet gror det ud igen

Anmeld

15. august 2013

Loa

MGN~NGM<3 skriver:

Hihi nej det er ikke nemt med de små størrelser altid

Men det ser så fint ud! Tænker også at jeg gør det snarest. Synes det er så synd hver gang hun skal have redt det og tænker at en page kompencerer lidt for både hendes og mit krav om frisure.

Og så vil hun tilmed aldrig have elastik i, ej heller spender, så tænker det er en fin løsning.

Om ikke andet gror det ud igen

Jeg ville også gerne have Isabella fik langt hår, men hendes er så tyndt og tjavset og hun vil bestemt ikke have spænder eller elastik i, så blev resultatet en kort frisure

Anmeld

15. august 2013

Bare mig..

Loa skriver:

Jeg ville også gerne have Isabella fik langt hår, men hendes er så tyndt og tjavset og hun vil bestemt ikke have spænder eller elastik i, så blev resultatet en kort frisure

Præcis. Min har også sådan noget tyndt lidt træls hår og det filtre i løbet af ingen tid.

Her til aften var hun dog lidt hurtigere end mig, mens jeg lige fandt tøj til hende. Hun valgte at komme en HEL flaske babyOLIE ned i håret og smører det ud mens hun var i badekar, såååååå de næste par dage bliver det vidst ikke et problem af redde ud

Anmeld

15. august 2013

Mother-love

MGN~NGM<3 skriver:

Min datter har en virkelig sart hovedbund og hun skriger i vildens sky så snart der er en børste der nærmest rammer hendes hår.

Hun vil rigtig gerne have langt hår, men det dur jo ikke når det gør så ondt på hende at få redt håret ud.

Så... Jeg overvejer at få klippet en page på hende, men er lidt i tvivl, så må jeg ikke se et billed af jeres døtre med pagehår?

(hun er 3 år)

Vi går egentlig bare og venter på Isabellas hår vokser til lang længde men her er lidt billeder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2013

Bare mig..

Havanagila skriver:

Vi går egentlig bare og venter på Isabellas hår vokser til lang længde men her er lidt billeder

Tak! Hvor er det fint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.