ad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
9 svar
1 synes godt om
15. august 2013

Anonym trådstarter

jeg er begyndt at have meget meget udflåde i mine trusser! ligner det der udflåde ligesom når man er gravid! ikke udflåde som i tegn på mens! har da aldrig haft så meget udflåde kan skifte trusser 3 gange på en dag :O det ikke ligeså tykt som da jeg havde æl her for snart 14 dage siden!. det mere flydende og tyndt med lidt grønligt farve, har været ved læge og har ikke livmoderbetændelse eller blære! har i andre oplevet så meget udflåd pga en muligvis gravidtet? forventer mens dn 18 og har en del lænd smerter vil beskrive det som et slags bælte omkring mave og lænd også sover jeg til næste dag når jeg kommer hjem fra skole fordi jeg er så træt og tung i mit hoved!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Pcokate

Desværre ikke men  For dig 

Anmeld

16. august 2013

Bak

Anonym skriver:

jeg er begyndt at have meget meget udflåde i mine trusser! ligner det der udflåde ligesom når man er gravid! ikke udflåde som i tegn på mens! har da aldrig haft så meget udflåde kan skifte trusser 3 gange på en dag :O det ikke ligeså tykt som da jeg havde æl her for snart 14 dage siden!. det mere flydende og tyndt med lidt grønligt farve, har været ved læge og har ikke livmoderbetændelse eller blære! har i andre oplevet så meget udflåd pga en muligvis gravidtet? forventer mens dn 18 og har en del lænd smerter vil beskrive det som et slags bælte omkring mave og lænd også sover jeg til næste dag når jeg kommer hjem fra skole fordi jeg er så træt og tung i mit hoved!

Trusseindlæg ville nok være godt for dig
Du kan jo prøve at tage en test... Hvis du forventer mens d. 18. kan det være, du kan teste i morgen allerede..

Anmeld

16. august 2013

Camille Mørch Andersen

jeg havde det samme inden jeg fandt ud af jeg var gravid.. - undrede mig også meget over det grønne.. men bum så tog jeg en test og bum så var jeg gravid! ..

- hvad ønsker du? gravid eller ikke ??? :i

jeg havde også ufatteligt meget udflåd!

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Camille Mørch Andersen skriver:

jeg havde det samme inden jeg fandt ud af jeg var gravid.. - undrede mig også meget over det grønne.. men bum så tog jeg en test og bum så var jeg gravid! ..

- hvad ønsker du? gravid eller ikke ??? :i

jeg havde også ufatteligt meget udflåd!

ønsker gravidtet, men ønsker ikke alt den udflåd :O
og plejer også godt at kunne stå som afrydder på en bar uden at få så ondt i min lænd, måtte flere gange igår sidde ned var lige ved at tude
idag er ud flåden gult ad men ved du hvorfor man får det grønne ud flåd

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Trusseindlæg ville nok være godt for dig
Du kan jo prøve at tage en test... Hvis du forventer mens d. 18. kan det være, du kan teste i morgen allerede..

blev nødtil trusse indlæg skulle ha natte arbejde igår:p og ad kunne skifte det tæmmelig tit

Anmeld

17. august 2013

Camille Mørch Andersen

Anonym skriver:

ønsker gravidtet, men ønsker ikke alt den udflåd :O
og plejer også godt at kunne stå som afrydder på en bar uden at få så ondt i min lænd, måtte flere gange igår sidde ned var lige ved at tude
idag er ud flåden gult ad men ved du hvorfor man får det grønne ud flåd

nej ved ikke rigtig hvorfor det er grønt men mit udviklede sig til gult og så blev det hvidt.. - har ikke rigtig så meget udflåd længere ta en test. det kunne jeg da jeg havde det der.. ... meget svag

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

nej ved ikke rigtig hvorfor det er grønt men mit udviklede sig til gult og så blev det hvidt.. - har ikke rigtig så meget udflåd længere ta en test. det kunne jeg da jeg havde det der.. ... meget svag

den var negativ har test dag idag

Anmeld

18. august 2013

Camille Mørch Andersen

Anonym skriver:

den var negativ har test dag idag

prøv igen onsdag hvis din mens ikke er kommet. kan være du er en af dem der tester sent

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

prøv igen onsdag hvis din mens ikke er kommet. kan være du er en af dem der tester sent

sidst kunne jeg først teste da jeg var 10 uger henne oO

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.