Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: 3 dage til jeg skal ha mens, men har ikke mærket af jeg skal ha det, plejer at få mave onde,men intet :-D har godt nok det som om jeg har et bælte fra mave til lænd som der strammer helt sindsygt meget men tja nu håber jeg den lille spire er der.sidst gang jeg fik mens fik jeg det 4 dage før :O.men det bare så mærkeligt de andre gange jeg har haft det røde, har jeg har meget luft i maven 3 Dage op til og murren i maven / kramper så håber så inderligt den er positiv denne gang
3 dage til jeg skal ha mens, men har ikke mærket af jeg skal ha det, plejer at få mave onde,men intet :-D har godt nok det som om jeg har et bælte fra mave til lænd som der strammer helt sindsygt meget men tja nu håber jeg den lille spire er der.sidst gang jeg fik mens fik jeg det 4 dage før :O.men det bare så mærkeligt de andre gange jeg har haft det røde, har jeg har meget luft i maven 3 Dage op til og murren i maven / kramper så håber så inderligt den er positiv denne gang
vitapigen skriver: Er der gevinst?
Er der gevinst?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128