3 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
4 svar
2 synes godt om
15. august 2013

Anonym trådstarter

3 dage til jeg skal ha mens, men har ikke mærket af jeg skal ha det, plejer at få mave onde,men intet :-D har godt nok det som om jeg har et bælte fra mave til lænd som der strammer helt sindsygt meget men tja nu håber jeg den lille spire er der.

sidst gang jeg fik mens fik jeg det 4 dage før :O.
men det bare så mærkeligt de andre gange jeg har haft det røde, har jeg har meget luft i maven 3 Dage op til og murren i maven / kramper
så håber så inderligt den er positiv denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

3 dage til jeg skal ha mens, men har ikke mærket af jeg skal ha det, plejer at få mave onde,men intet :-D har godt nok det som om jeg har et bælte fra mave til lænd som der strammer helt sindsygt meget men tja nu håber jeg den lille spire er der.

men det bare så mærkeligt de andre gange jeg har haft det røde, har jeg har meget luft i maven 3 Dage op til og murren i maven / kramper

Anmeld

25. august 2013

vitapigen

Anonym skriver:

Er der gevinst?

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Er der gevinst?

niks så nu vi i 4 måned på forsøg
skal ha mens dn 16/9

Anmeld

27. august 2013

vitapigen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.