Hvordan havde i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juli 2009

Ox.

Hej piger!

Nu vare det forhåbentligt ikke længe før jeg får min prinsesse i armene.
Så tænkte jeg på, hvordan havde i det, dagene op til jeres fødsel?
Fosteraktivitet, fysisk osv?

Knus Sussie 38+0 ..

Undskyld hvis emnet har været oppe før ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

TbCp

Her var der ingenting der tydede på at fødslen var på vej. Alt var som det hele tiden havde været.
Det var først 6.30 da vandet gik at jeg "fattede mistanke"

Anmeld

15. juli 2009

AstridM

Frygteligt syntes jeg..

Begge gange er jeg sat i gang pga gener, og begge gange havde jeg veer 4-5 dage op til ignangsættelse.

Med vores yngste var det helt galt hvor jeg blandt andet havde veer hver 3. min. i 19 timer af 1 minuts varighed uden der skete noget

Anmeld

15. juli 2009

Misjelle

Her var alt som det plejede, sagde til folk at jeg kom til at gå de obligatoriske 14 dage over tid, for han havde det alt for godt inde i mavsen og følte mig overhovedet ikke generet af graviditeten. Han valgte så at komme en uge før termin... synes jeg havde en del mens smerter, men det mener jeg at jeg havde haft før.

Mærker du da noget anderledes?

Anmeld

15. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Dagen inden jeg fødte havde jeg kvalme og kastede op.
Lagde ikke lige mærke til om han sparkede mere eller mindre end før.

Anmeld

15. juli 2009

Ox.

Rikke skriver:

Dagen inden jeg fødte havde jeg kvalme og kastede op.
Lagde ikke lige mærke til om han sparkede mere eller mindre end før.

Jeg har haft det lidt på den måde idag, har haft "mavekramper" siden jeg vågnede, ondt i maven og kvalme, og bare sindsygt ubehag ... og så har hun været mere stille en normalt derinde .. har så snakket med en jordmoder om det, og hun har også bevæget sig lidt efterfølgende..

Anmeld

15. juli 2009

Nanna1985

2 dage før min fødsel gik igang, var jeg ufattelig tidligt oppe.. Var vant til at sove til en 11 tiden hverdag, men de 2 dage var jeg oppe mellem 7 & 8 og fæølte mig FULD af energi og var MEGA frisk.. Anden dagen, hvor jeg stod op om morgen, gik jeg igang med at gøre hele hytten ren.. Så ringede min veninde og sprugte mig. Hvad laver du?? Jeg svare: Jeg gør rent, er snart færdig og så er der os bare blevet gjort rent OVERALT..

Min veninde siger: HEHE.. Så får du veer snart.. Det er jeg sikker på.. Havde så haft tegnblødning i 6 dage på det tids punkt.. Ganske rigtigt.. Først på aftenen starter mine veer  Havde veer indtil Søndag eftermiddag, hvor det endte i et AKS Kl. 14:06

Anmeld

15. juli 2009

Mor til Frederic og Freya

Stille og roligt her...

Ej fik pks, så vidste det på forhånd og kunne 'gøre' sig klar... Men fik tjekket hans taske 100 gange - pakked den om mm...

men var død nervøs - ikke god til sygehuse..

Anmeld

15. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
SussieOx skriver:

Jeg har haft det lidt på den måde idag, har haft "mavekramper" siden jeg vågnede, ondt i maven og kvalme, og bare sindsygt ubehag ... og så har hun været mere stille en normalt derinde .. har så snakket med en jordmoder om det, og hun har også bevæget sig lidt efterfølgende..

Har også hørt flere sige at barnet bliver mere stille op til fødslen, var bare ikke noget jeg lagde mærke til selv.
Jamen det bliver da spændende så... kan se du er 38 uger henne, det var jeg også da jeg fødte min den første
Held og lykke... du er vel ved at være utålmodig efter at møde din lille
pige?

Anmeld

15. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Her var der ingen fysiske ændringer eller ændringer i hans aktivitet. Ikke hvad jeg lagde mærke til ihvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.