Minimalt blod på papiret :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.465 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. august 2013

Anonym trådstarter

Hmm.. 

Jeg er meget forvirret omkring min krop pt. Ved ikke om der er nogen der har prøvet det samme eller noget lignende?

Jeg er nu på cyklusdag 46 og har ikke set skyggen af mens siden p-pillestop. Men af og til når jeg tørre mig det kan både være efter sex men også bare efter jeg har tisset, så er der lidt lyserrød/brun/orange på papiret. Det er ikke udflåd men heller ikke blod. Kan ikke helt finde ud af hvad det er? (Grunden til at jeg kigger er at jeg forventer mens når som helst). 

Nogen der har prøvet noget ligende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen der har prøvet noget ligende?

Anmeld

15. august 2013

Hjaltesmor

Har du taget en graviditetstes?

Man kan sagtens få en lille smule blod/farvet udflåd når man er gravid.

Anmeld

15. august 2013

Chewy

Anonym skriver:

Hmm.. 

Jeg er meget forvirret omkring min krop pt. Ved ikke om der er nogen der har prøvet det samme eller noget lignende?

Jeg er nu på cyklusdag 46 og har ikke set skyggen af mens siden p-pillestop. Men af og til når jeg tørre mig det kan både være efter sex men også bare efter jeg har tisset, så er der lidt lyserrød/brun/orange på papiret. Det er ikke udflåd men heller ikke blod. Kan ikke helt finde ud af hvad det er? (Grunden til at jeg kigger er at jeg forventer mens når som helst). 

Det virker som om din krop forsøger at sætte blødningen igang, men ikke helt kan få det til at du...

Måske er du gravid har du mens lignende smerter? Og har du evt. prøvet at tage en test?

Anmeld

15. august 2013

Julie F

Anonym skriver:

Hmm.. 

Der gik 5 mdr før jeg fik mens igen. Oplevede også flere gange lidt brunligt udflåd. Men måske du er gravid??

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

Hjaltesmor skriver:

Har du taget en graviditetstes?

Man kan sagtens få en lille smule blod/farvet udflåd når man er gravid.

Har taget fire test:

1. 220713 (3+0) = Knald negativ

2. 300713 (4+1) = Meget meget meget svag streg efter tid

3. 020813 (4+4) = Meget meget svag streg efter tid

4. 120813 (6+0) = Negativ

Ugerne i parantes er jo selvfølgelig ikke sikre, da jeg jo lige er stoppet p-piller d. 250613. Men jo det underligt. Havde en masse symptomer, men de er nu alle væk. 

Troede jeg mærkede ægløsning i dag, så manden og jeg hyggede os lidt, hvorefter der igen var lidt blod/udflåd der var rødt på papiret. Er så forvirret. 

Tester nok igen på mandag, hvis mens ikke er kommet. Men man vil jo hellere ikke teste hele tiden :/

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

Chewy skriver:

Det virker som om din krop forsøger at sætte blødningen igang, men ikke helt kan få det til at du...

Måske er du gravid har du mens lignende smerter? Og har du evt. prøvet at tage en test?

Anvender lige copy past:

"

Har taget fire test:

Ugerne i parantes er jo selvfølgelig ikke sikre, da jeg jo lige er stoppet p-piller d. 250613. Men jo det underligt. Havde en masse symptomer, men de er nu alle væk. 

Troede jeg mærkede ægløsning i dag, så manden og jeg hyggede os lidt, hvorefter der igen var lidt blod/udflåd der var rødt på papiret. Er så forvirret. 

Tester nok igen på mandag, hvis mens ikke er kommet. Men man vil jo hellere ikke teste hele tiden :/"

Ja tænker nemlig også selv at den forsøger at sætte noget igang. Men hvorfor kommer det så ikke?

Har haft mensligenden smerter i nogle uger nu. Det kommer og går. I dag mærkede jeg noget jeg troede var æglæsning uden at være sikker selvfølgelig. 

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

Julie F skriver:

Der gik 5 mdr før jeg fik mens igen. Oplevede også flere gange lidt brunligt udflåd. Men måske du er gravid??

Jamen var det der også kun da du tørrede dig? Syntes det noget mærkelig noget :s

Har taget fire test:

Anmeld

15. august 2013

Julie F

Anonym skriver:

Jamen var det der også kun da du tørrede dig? Syntes det noget mærkelig noget :s

Har taget fire test:

Ja og mest efter sex jeg oplevede det. Men hvis du fortsat ikke får din mens og ikke er gravid efter ca et halvt år efter p pille stop kan du altid gå til lægen og få tjekket din hormonballance. Hvis jeg ikke blev gravid da jeg gjorde ville min læges næste skridt være at tage blodprøver og se om det kunne give en forklaring. Men altså tror det er meget normalt at kroppen bliver mega hormonforvirret efter et p pille stop, så selvom det er svært ville jeg se tiden lidt an.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.