Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi købte hus da vi var 22 år (i 2008) der var vi begge uddannet og i fast job.
vi havde ikke fået barn på daværende tidspunkt, han kom først 2 år efter.
Chili skriver: Hvor gamle var i og jeres barn/børn da i flyttede i hus ?
Hvor gamle var i og jeres barn/børn da i flyttede i hus ?
min kæreste og jeg flyttede i hus 1 måned før den bette kom der var min kæreste 30 og jeg var 19
Vi købte et nedlagt landbrug da jeg var 18½ år og bonden var 21 ½ år , børnene kom senere
Vi har aldrig boet til leje.
Malthe2010 skriver: Vi købte hus da vi var 22 år (i 2008) der var vi begge uddannet og i fast job. vi havde ikke fået barn på daværende tidspunkt, han kom først 2 år efter.
C-Dog skriver: Jeg var 21, manden 25, og ungerne var 1 og 3. :-) bedste beslutning ever! Vi kom fra en lille to værelses lejlighed med køkken i stuen du ved ;-)
Jeg var 21, manden 25, og ungerne var 1 og 3. :-) bedste beslutning ever! Vi kom fra en lille to værelses lejlighed med køkken i stuen du ved ;-)
LilleLene skriver: min kæreste og jeg flyttede i hus 1 måned før den bette kom der var min kæreste 30 og jeg var 19
mortilflere skriver: Vi købte et nedlagt landbrug da jeg var 18½ år og bonden var 21 ½ år , børnene kom senere Vi har aldrig boet til leje.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128