jeg blev for 7 mdr siden gravid med tvillinger med min daværrende kæreste.... han bakkede ud og ville ha en abort, og jeg kunne ikke.... hvilket var grunden til vi faktisk gik fra hinanden jeg ikke kunne acceptere hans holdning og han ikke min...
ihvertfald besluttede han sig for at han godt ville være weekend far når tvillingerne kom...
MEN nu er han begyndt på at han synes det er vigtig vi får planlagt samvær, og han SKAL vide om jeg vil have børnepenge... har sagt til ham at det er ting jeg ikke kan tage stilling til før tvillingerne er der, og før de er 9-12 måneder hvor de må begynde at sove ude hos far iflg. statsamtets regler...
skrev så til ham jeg synes der var andre ting der var vigtigere, som f.eks. samvær når de er babyer, og om han ville med til fødsel og hvad de skulle hedde....
straks begynder han at lave sjov og sige at de vel bare skal hedde anders og sine, og han faktisk er ligeglad for han vil have overnattende samvær og børnepenge iorden først...
jeg skrev så igen at det kunne jeg bare ikke sige nu, for de var jo ikke engang født. og ud af den blå luft kommer det at han ikke tror på det er hans, fordi hans læge har fortalt ham man ikke kan få tvillinger hvis ikke der er tvillinger i familierne i forvejen, og vil derfor nu have en dna test før han overhovedet vil tage stilling til nogle af de ting jeg skrev....
sagde self at hvis han var i tvivl skulle han da self have den dna test, for jeg ved at det er hans børn....
HVORDAN skal jeg kunne tage stilling til det nu?
i må lgie hjælpe mig piger.. er helt rundt på gulvet og kan slet ikke finde hoved og hale 
Anmeld