når barnet overhovedet ikke viser interesse for st smide ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. august 2013

Anonym trådstarter

Ja, hva så? 

Min dreng er 3,6 årog stadig flittig blebruger, han ser overhovedet ikke det spændende i hverken toilet eller potte,vtop trods for bøger, mm.hvordan øger vi interessen? 

Han siger heeller ikke når han tisser eller laver.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Anonym

Min søn var hellere ikke interesseret i toilet eller potten, end her for 3 uger siden ( han bliver 3 til november) hvor ham og hans far havde ferie, også lod vi ham gå uden ble på. Og i starten sagde han ikke noget når han skulle lave noget. Men så lige pludselig når han tissede, så sagde han rigtigt stolt, jeg tisser. Også efter 14 dage, hvor han ikke rigtigt havde ble på. Så sagde han at jeg tisser, også kunne vi lige nå på potten, også tissede han på potten. Og de her 14 dage har han max haft to uheld om dagen, så det er rigtigt flot. Og i nat der vågnede han fordi han skulle tis, også gik han i seng igen uden ble på. Og sengen var helt tør her til morge  Så det går rigtigt hurtigt, når de først har fundet ud af det

Anmeld

15. august 2013

bøllen

Anonym skriver:

Ja, hva så? 

Min dreng er 3,6 årog stadig flittig blebruger, han ser overhovedet ikke det spændende i hverken toilet eller potte,vtop trods for bøger, mm.hvordan øger vi interessen? 

Han siger heeller ikke når han tisser eller laver.... 

min dreng viste heller ikke interesse for at tisse på potte / toilet. Overhoved . Jeg bestemte mig for det skulle være, så i juleferien " bestak " jeg ham. Satte potten frem, tog bleen af sagde hver gang man tissede på potten fik man 1 stk slik . Det virkede  Efter nogle dage, ændrede jeg så når man lavede stort på toilettet fik man 1 stk slik . Det gik også fint. Fjernede så belønningen igen. Efter juleferien afleverede jeg en dreng i børnehave uden ble. Og han har max haft 5 -  10 uheld.  måske ikke den meste korrekte pædagogiske løsning men det virkede. Nu ser det ud til natbleen også er på vej  

Anmeld

15. august 2013

Leonora

Mit bedste råd til dig at lade være med at presse ham.
Jeg pressede min ældste datter og det kom der intet ud af.
Først da jeg stoppede begyndte hun at vise interesse.

Og tro mig det skal nok komme helt af sig selv.

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.