Jeg er så bange for at misse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
6 svar
1 synes godt om
15. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg går rundt med en konstandt frygt for at misse min ægløsning - bange for ikke at have nok sex til at blive gravid - bange for at min datter når er blive for "gammel".

Hvad skal jeg gør??

Overvejer ægløsningstest - men er bange for at det bliver for dyrt i længen..

Sidste gang brugte vi mange penge på test, fordi vi bare have sex og så testet jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg går rundt med en konstandt frygt for at misse min ægløsning - bange for ikke at have nok sex til at blive gravid - bange for at min datter når er blive for "gammel".

Hvad skal jeg gør??

Sidste gang brugte vi mange penge på test, fordi vi bare have sex og så testet jeg.

En graviditet kan man ikke altid planlægge, det kan tage tid før den er der - og jeg tror altså ikke din datter bliver for "gammel". Hvad er for gammel for dig?

Mit bedste råd er at have sex når i lysten, så projektet ikke fylder for meget. Så kommer det når i mindst venter det

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

En graviditet kan man ikke altid planlægge, det kan tage tid før den er der - og jeg tror altså ikke din datter bliver for "gammel". Hvad er for gammel for dig?

Mit bedste råd er at have sex når i lysten, så projektet ikke fylder for meget. Så kommer det når i mindst venter det

Hun bliver 3 i sep. Og vi har altid gerne ville have max 3½ imellem dem, men grundet nyt job, har det ikke været mulig før nu, at droppe pillerne (stoppet i april)

Anmeld

15. august 2013

maria_wlt

Anonym skriver:

Hvad skal jeg gør??

Man kan få meget billige tests på SecondSale.dk - 2 kr stykket

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Man kan få meget billige tests på SecondSale.dk - 2 kr stykket

Sådanne test (har kun taget g-test før) - tager man dem hele tiden, eller bestemt tid på mdr.??

Anmeld

15. august 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Sådanne test (har kun taget g-test før) - tager man dem hele tiden, eller bestemt tid på mdr.??

ÆL-test tager du efter brugsanvisningen. Du starter et par dage før forventet ÆL efter hvordan din cyklus er, og så tager du test indtil den er positiv. Når den så er positiv, skal I sexe indenfor 24-48 timer efter.
Jeg var lige som dig bange for at misse, så jeg begyndte at bruge ÆL-test og det gav mig meget ro

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

ÆL-test tager du efter brugsanvisningen. Du starter et par dage før forventet ÆL efter hvordan din cyklus er, og så tager du test indtil den er positiv. Når den så er positiv, skal I sexe indenfor 24-48 timer efter.
Jeg var lige som dig bange for at misse, så jeg begyndte at bruge ÆL-test og det gav mig meget ro

Tror faktisk at jeg vil give det et forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.