gaver til barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
7 svar
9 synes godt om
15. august 2013

wamse

Min niece skal snart døbes, og vi er fire, som er gået sammen, og har derfor 900 kr at købe gave for. Men jeg er helt blank, hvad angår gaven. Så nogle ideer??

Havde overvejet et gavekort, men til hvor?

De har skrevet at vi selv bare kan finde på noget, eller molo sparkedragter ellers, men gider ikke give tøj, da det jo ikke holder ret lang tid.

Smykker, dåbsplatte og det rør til dåspapiret får de af andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Francisca

wamse skriver:

Min niece skal snart døbes, og vi er fire, som er gået sammen, og har derfor 900 kr at købe gave for. Men jeg er helt blank, hvad angår gaven. Så nogle ideer??

De har skrevet at vi selv bare kan finde på noget, eller molo sparkedragter ellers, men gider ikke give tøj, da det jo ikke holder ret lang tid.

Vores datter fik et flag på sølvstang og fod med navn og dato indgraveret. Samt guldarmbånd med navn og dato. Gavekort til fotograf. Høj stol. Og meget mere. Men der var lidt ideer 

Anmeld

15. august 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Til min søns barnedåb gav min søster ham en gåbil af metal... Da den blev pakket ud ville min niece på 4 prøve den og min søn har brugt den lige indtil han som 4-4½ ikke længere kunne passe den...

Den er lidt falmet nu til dags, men fin stand...

Jeg har tilføjet et billede af samme model som min søns, men jeg ved man kan få den i fire andre udgaver på  http://www.densoedeventetid.dk/index.php/nyheder-1.html til 699-849 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2013

Billemyre

Jeg ville også sige en rigtig flot gåbil, eller en Wheely Bug...

Anmeld

15. august 2013

Mum33

wamse skriver:

Et par Bundgaard preewalkers og en Fjällräven mini til når hun skal i dp det fik vi og elsker begge dele

Anmeld

15. august 2013

wendler91

Da min niece skulle dåbes '' gæv jeg et smukke skrin ' ikke noget hun kunne bruge som lille men nu er hun 5 år og er super glader for den.. 

Anmeld

15. august 2013

LilleSmølf

Et gavekort til fotograf måske? (:

Kommer jo an på hvor priserne ligger i deres område men personligt ville det vække glæde herhjemme.

Anmeld

15. august 2013

wamse

Tak for ideerne, de er virkelig gode
Vil foreslå dem til de andre, som er med i gaven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.