Ivf hjælp til 2. Barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
7 svar
5 synes godt om
15. august 2013

Malene76

Hej de damer.

Hvor længe tog jeres behandlinger og hvor mange behandlinger var I igennem før det resulterede i en graviditet 2. gang? 

Kh. Malene 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Nessie

Vi var i ICSI, og det tog 3 behandlinger, som var det antal forsøg vi havde købt.

Får en lille pige i næste uge 

Vi brugte alle 3 forsøg inden for et år.

Anmeld

15. august 2013

Malene76

Andre der har lyst til at dele deres historie? 

Anmeld

15. august 2013

Malene76

Nessie skriver:

Vi var i ICSI, og det tog 3 behandlinger, som var det antal forsøg vi havde købt.

Får en lille pige i næste uge 

Vi brugte alle 3 forsøg inden for et år.

Tillykke med den kommende lille pige.  3. Gang var vist lykkens gang. Det var det også hos os første gang. Håber det går lidt hurtigere anden gang. 

Kh. Malene

Anmeld

15. august 2013

Nessie

Malene76 skriver:

Tillykke med den kommende lille pige.  3. Gang var vist lykkens gang. Det var det også hos os første gang. Håber det går lidt hurtigere anden gang. 

Kh. Malene

Det krydser vi fingre for 

Anmeld

19. august 2013

tweety2060

ville ønske jeg kunne svare, men er igang med hormonregulering til ivf til barn nr 2........ så har ikke så megen erfaring .....men følger gerne med

Anmeld

19. august 2013

Malene76

tweety2060 skriver:

ville ønske jeg kunne svare, men er igang med hormonregulering til ivf til barn nr 2........ så har ikke så megen erfaring .....men følger gerne med

Håber I suser hurtigt igennem med en positiv test snarlig forude.  Hvordan var forløbet med nr. 1? 

Kh Malene 

Anmeld

19. august 2013

camilla10

Malene76 skriver:

Hej de damer.

Hvor længe tog jeres behandlinger og hvor mange behandlinger var I igennem før det resulterede i en graviditet 2. gang? 

Kh. Malene 

1. gang tog det 1 helt gennemført inseminationsforsøg. Hele forløbet tog ca 3 mdr fra første samtale. 2. gang tog det 6 inseminationsforsøg, 2 ivf og 15 mdr. Jeg er i øvrigt 40. Nu er Lillesøster på vej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.