Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej de damer.
Hvor længe tog jeres behandlinger og hvor mange behandlinger var I igennem før det resulterede i en graviditet 2. gang?
Kh. Malene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi var i ICSI, og det tog 3 behandlinger, som var det antal forsøg vi havde købt.
Får en lille pige i næste uge
Vi brugte alle 3 forsøg inden for et år.
Andre der har lyst til at dele deres historie?
Nessie skriver: Vi var i ICSI, og det tog 3 behandlinger, som var det antal forsøg vi havde købt. Får en lille pige i næste uge Vi brugte alle 3 forsøg inden for et år.
Tillykke med den kommende lille pige. 3. Gang var vist lykkens gang. Det var det også hos os første gang. Håber det går lidt hurtigere anden gang.
Malene76 skriver: Tillykke med den kommende lille pige. 3. Gang var vist lykkens gang. Det var det også hos os første gang. Håber det går lidt hurtigere anden gang. Kh. Malene
Det krydser vi fingre for
tweety2060 skriver: ville ønske jeg kunne svare, men er igang med hormonregulering til ivf til barn nr 2........ så har ikke så megen erfaring .....men følger gerne med
ville ønske jeg kunne svare, men er igang med hormonregulering til ivf til barn nr 2........ så har ikke så megen erfaring .....men følger gerne med
Håber I suser hurtigt igennem med en positiv test snarlig forude. Hvordan var forløbet med nr. 1?
Kh Malene
Malene76 skriver: Hej de damer. Hvor længe tog jeres behandlinger og hvor mange behandlinger var I igennem før det resulterede i en graviditet 2. gang? Kh. Malene
1. gang tog det 1 helt gennemført inseminationsforsøg. Hele forløbet tog ca 3 mdr fra første samtale. 2. gang tog det 6 inseminationsforsøg, 2 ivf og 15 mdr. Jeg er i øvrigt 40. Nu er Lillesøster på vej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128