Badedragt eller ej, i lalandia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

sabrina89

vi var i lalandia da vores datter var 6 mdr og hun havde badeble og badedragt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

LilleChelle

Eliza skriver:

Min søn har altså os badedragt/uv dragt. Han er 1,5 http://www.faktorfobi.dk/smaafolk/blaa-uv-heldragt

Fryser han når han går op og ned ? 

Anmeld

15. august 2013

Billemyre

Badeble og -bukser

Grunden til at en heldragt er mere kold end bar mave er, at det våde stof køler af og klæber til kroppen, så den bliver ved med at være nedkølet.
Hvis du ryger i vandet om vinteren er den hurtigste måde, at få varmen på bagefter, jo også at smide det våde tøj og holde dig tæt op af en anden person, eller pakke dig ind i et tæppe.

Men, i Lalandia er det jo ikke ligefrem koldt
Dog vil jeg mene, at en UV dragt ikke rigtig er nødvendig eftersom I jo er indendørs.

Anmeld

15. august 2013

Frk. Himmelblå

LilleChelle skriver:

Ja, skal baby på 10 måneder have badedragt på i lalandia? 

- Nogen der har erfaringer? 

Åh en badedragt er så irriterende - både for forældre og barn. Og så bliver man lettere kold.

Jeg ville nok nøjes med badebleen og så måske et par søde badebukser udenpå. - Så er det også nemmere at skifte til alm ble, når hun er oppe af vandet indimellem (Lad aldrig barnet sidde i våd badeble mellem badeturene, - stor risiko for urinvejsinfektioner - især hos piger og når man besøger steder som Lalandia med forholdsvist mange bakterier, - ikke at de ikke overholder forskrifterne, men alligevel).

God tur! Hun kommer da til at nyde det!

Anmeld

15. august 2013

janne1986

LilleChelle skriver:

fryser de lettere? 

Jeg ville netop putte den på, så han ikke frøs når vi gik op og ned. 

Mine piger fik først badedragt omkring 2 års alderen, op til der havde de  ble og en af de der bade bukse ting på... 

Fr badedragten er jo våd når man kommer op af det varme vand, og den blir hurtigt kold, så er barnet jo kold på hele kroppen,... Ville jeg synes? Hihi

Anmeld

15. august 2013

Eliza

LilleChelle skriver:

Fryser han når han går op og ned ? 

næh det sys jeg ikk 

Anmeld

15. august 2013

LinLin

LilleChelle skriver:

Ja? Det er da ganske normalt at putte en badedragt/uv dragt på sit barn, uanset køn. 

Ah uv dragt... Det var lige et andet billede af en "badedragt" jeg havde i mit hoved

Synes stadig det er helt unødvendigt i lalandia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.