Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hehe, ja der var ikke mange tegn der
Hehe, ja der var ikke mange tegn der
Overhovedet ikke. Har hver eneste cyklus haft ømme bryster, spændinger i underlivet, kvalme osv. dagen før mens - men intet da jeg blev gravid.
Tror bare min krop er omvendt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Jeg som troede man skulle have 100.000 forskellige symptomer havde kun udebleven mens
Jeg som troede man skulle have 100.000 forskellige symptomer havde kun udebleven mens
hihi nogle vil være dig misundelig ;-)
grinny skriver: Overhovedet ikke. Har hver eneste cyklus haft ømme bryster, spændinger i underlivet, kvalme osv. dagen før mens - men intet da jeg blev gravid. Tror bare min krop er omvendt
Hehe, det er da rart
Anonym skriver: 2-3'uger men er ikke sikker, det er nr 2
2-3'uger men er ikke sikker, det er nr 2
altså jeg var gravid selv om testen sagde nej 3 gange.....
men i uge 5 var den positiv......
stjernehimmel skriver: hihi nogle vil være dig misundelig ;-)
Ja
Har faktisk haft den nemmeste graviditet, bortset fra at jeg har fået bækkenløsning, men har intet kvalme haft, ej heller opkast eller ømme bryster
stjernehimmel skriver: altså jeg var gravid selv om testen sagde nej 3 gange..... men i uge 5 var den positiv......
Jeg krydser finger så
grinny skriver: Ja Har faktisk haft den nemmeste graviditet, bortset fra at jeg har fået bækkenløsning, men har intet kvalme haft, ej heller opkast eller ømme bryster
pyyyyh var sengeliggende i 3 uger med opkast ved min første.... og jeg er ellers ik sart...men der var jeg dælme mere end ynkelig ;-)
bækkenløsning er heller ikke rart
Snyd! Med min sidste kastede jeg op til uge 21
Anonym skriver: Jeg krydser finger så
herfra også ;-) ddu må jo give en opdate når du kommer længere hen ;-)
stjernehimmel skriver: herfra også ;-) ddu må jo give en opdate når du kommer længere hen ;-)
Det skal jeg gøre Så kan det også være jeg springer frem, hvis den er der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128