Ihh...hvor blev jeg glad i dag....:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. juli 2009

Honningblomst

Der har jo været alt det bøvl med Konrads børnehave og vi valgte at han skulle udmeldes...meldingen var at vi ikke kunne få plads i den børnehave vi ønskede før til april...den ligger i Nyk. F samme sted som jeg går på semi og når man ikke bor i byen ryger man bagerst.....
I dag var der så brev fra pladsanvisningen og sørme om ikke det var en plads i den børnehave vi ønskede fra 15 august...hvor heldig kan man være...i dag var vi på besøg og det var bare STEDET for Konrad...han legede og var helt tryg og der var så hyggeligt...selv Rasmus var meget facineret over at der fandtes børnehaver som var på størrelse med det han gik i for 30 år siden....40 børn i hele børnehaven.
I morgen ringer jeg og siger ja tak og samtidig skal jeg lige tale med den pæd. konsulent på kommunen og så får hun en kæmpe tak...tror hun har trukket i lidt tråde.
Nå, men bare lige en tilbagemelding herfra...nu er der faldet en sten fra mit hjerte...
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

LotteN

ej hvor er det dog dejligt og høre... kan sandelig godt forstå du er glad for det.
Det er ikke ret tit man kan være så heldig. og så er det jo bare skønt Konrad føler sig godt tilpas der og at farmand endelig også siger god for det!

Anmeld

15. juli 2009

Nemesis

Ai hvor Er det dog bare super! Kan skisme godt forstå hvis du har svært ved at få armene ned!

Det lader da til at det bare bliver det helt rigtige!

tillykke, det er jo lige til at fejre.

:-) Sisse

Anmeld

15. juli 2009

Cris

15. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hvor er det bare dejligt for jer
Synes det er flot han allerede er i gang med at lege den første dag, hvis han er en følsom lille dreng.
Det skal da nok blive godt for ham... og så kan mor også slappe af og have det godt når hun er i skole

Anmeld

15. juli 2009

Ni-ko-li-ne

hvor lækkert!!! det betyder bare så meget!!

lidt sjovt... jeg er født og opvokset i Nyk. F.

Anmeld

15. juli 2009

Tina2

Super fedt, Eva!!! Det blir da ikke bedre!!!

Og det er så dejligt når man allerede den første dag kan mærke at det går fint og de føler sig tilpas dernede:-)

Filucas børnehave er heller ikke så stor (46-48 børn), der er 4 børnehaver i vores lille by og det her er den ældste, så ikke den mest attraktive MEN DEN BEDSTE!!!!!

Så Milas skal helt bestemt derned også, jeg elsker den børnehave, sammenholdet, personalegruppen- ja bare det hele :-)

Anmeld

15. juli 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Hvor er det dejlig læsning Eva. Tillykke med det.

;0)

Line.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.