sagen er den at min mor er en meget frembrusende og dominerende kvinde.
min kæreste er mere stille og rolig, og synes at min mor er for meget. Jeg svare min mor igen, og fortæller hende hvordan jeg gør tingene ang. Vores søn, men hun kan godt lide at give gode råd, hvilket er sødt, men også kan være for meget.
vi mener selv at det vi gør er helt fint, og føler ikke vi har behov for de gode råd min mor kommer med. Jeg ved godt at hun sikkert mener det godt, men da vi er forholdsvis unge, ligger vi bare et større pres på os selv, ved at vi vil vise at vi sagtens kan selv.
min mor prøver også at blande sig i opdragelsen på vores søn, hvilket jeg synes er fuldstændig uacceptabelt, og jeg siger fra. Hun kan f.eks. Sige "det der skrigeri skal i altså vende ham af med, han skal ikke tro at han bare skal sidde og skrige". Øøøøh, knægten er ikke engang 1år, og selvfølgelig er han træt efter en hel dag i vuggestuen. Han har måske været sulten den dag det skete, eller måske bare utilfreds. Men han plejer altså at være en glad dreng, som ikke sidder og skriger, og måske er jeg mærkelig, men jeg gider simpelthen ikke sidde og sige "NEJ! Du må ikke skrige sådan der" han forstår jo ikke hvad det er han gør forkert, han udtrykker sig jo bare, og så længe det ikke er flere timer, hvad er problemet så? Hmm
Hun har også et behov for altid at ville give ham søde sager, hvilket han gerne må engang imellem, men ikke hver gang, og så siger jeg nej, og så sidder hun og siger "det er da noget mærkeligt noget, hvorfor må han ikke det? Det er jo bare en mælkesnitte" eller hvad det nu end er hun vil give ham. Jeg synes bare at det er forkert at give ham alle de ting for ens eget behovs skyld? Han kender jo ikke til alle de ting, medmindre vi introducere det for ham. Jeg kunne forstå hvis han selv kom og bad om det.
puha, min kæreste er bare nået dertil hvor han synes det er for meget, og jeg forstår ham godt, problemet er bare at jeg plejede at have et tæt forhold til min mor, og synes det er hårdt at min kæreste er træt af hende
Undskyld det blev så langt.