IuI eller hpv vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. august 2013

Anonym trådstarter

Vi har prøvet i over 3 år og blive gravid 

vi skal starte i IUI behandling næste månede men idag opdagede jeg at jeg skal have den sidste hpv vaccine i næste månede.

var meningen jeg skulle have den den 16 september også sys de jeg skal vent med behandling til oktober men har ikke lyst til at vent.

kan få vaccinen den 2 september også stadig starte op i behandling men er det dumt skal jeg vent til oktober ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

vi skal starte i IUI behandling næste månede men idag opdagede jeg at jeg skal have den sidste hpv vaccine i næste månede.

var meningen jeg skulle have den den 16 september også sys de jeg skal vent med behandling til oktober men har ikke lyst til at vent.

kan få vaccinen den 2 september også stadig starte op i behandling men er det dumt skal jeg vent til oktober ?

Ring og spørg klinikken

Anmeld

14. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg ved at man er i "karentæne" i 3 mdr efter hpv vaccinen i Dronninglund.

Men ring og spørg den klinik i er tilknyttet, der er vidt forskellige holdninger til det

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Ring og spørg klinikken

Først sys de jeg skal vent til oktober men hvis jeg får vaccinen den 2 september kan jeg godt komme behandling i september 

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg ved at man er i "karentæne" i 3 mdr efter hpv vaccinen i Dronninglund.

Men ring og spørg den klinik i er tilknyttet, der er vidt forskellige holdninger til det

Hmm altså først sagde hun at hun ikke vidst så meget om behandling i forhold til hpv vanccinen og jeg skulle vent til oktober med behandling men sagde jeg ikke var meget for at vent mere også sagde hun hvis jeg fik vaccinen den 2 september kan jeg godt komme i behandling i september 

Anmeld

14. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Hmm altså først sagde hun at hun ikke vidst så meget om behandling i forhold til hpv vanccinen og jeg skulle vent til oktober med behandling men sagde jeg ikke var meget for at vent mere også sagde hun hvis jeg fik vaccinen den 2 september kan jeg godt komme i behandling i september 

er det klinikken eller egen læge der siger det?

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Klinikken 

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det er Horsens vi skal starte behandling og tænker da nu om hun ikke er inde i reglerne/sagen om behandling og hpv vaccine 

Anmeld

14. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Det er Horsens vi skal starte behandling og tænker da nu om hun ikke er inde i reglerne/sagen om behandling og hpv vaccine 

Har du ikke fået et nummer direkte til sygeplejerskerne?

Det er dem jeg ringer til hvis jeg har spørgsmål, frem for sekretærene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.