Ægløsning sent??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.465 visninger
7 svar
1 synes godt om
14. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg er på cyklus dag 18, og har fået denne æl test i dag her til aften? Er det ikke sent at have ægløsning ??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Jeg er på cyklus dag 18, og har fået denne æl test i dag her til aften? Er det ikke sent at have ægløsning ??

Det svinger meget fra kvinde til kvinde. Da jeg smed p pillerne sidst havde jeg først æl på dag 23. Efter min spiral er kommet ud har jeg kunne regne mig frem at i min sidste cyklus havde jeg også æl på dag 18 eller 19..

Anmeld

14. august 2013

Kløver

Tror det er ok, er jo forskelligt, og har du cyklus på 28 dage har ægget stadig ti dage til at nå at blive befrugtet og sætte sig fast held og lykke

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Tror det er ok, er jo forskelligt, og har du cyklus på 28 dage har ægget stadig ti dage til at nå at blive befrugtet og sætte sig fast held og lykke

Altså sidste gang var mens 1,5 uge forsinket . Så er jo ikke 100 på hvornår den kommer denne gang . Men den plejer at være regelmæssig med 28-32 ca .
Håber bare så meget denne gang . Det er 8 mdr vi prøver på efter vi mistede sidst

Anmeld

14. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Altså sidste gang var mens 1,5 uge forsinket . Så er jo ikke 100 på hvornår den kommer denne gang . Men den plejer at være regelmæssig med 28-32 ca .
Håber bare så meget denne gang . Det er 8 mdr vi prøver på efter vi mistede sidst

Så giver æl på dag 18 også ok mening ud fra cyklus og hvis den kom lidt senere sidst har din cyklus måske rykket sig

Anmeld

14. august 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Den er ikke positiv, men har muligvis været det eller er på vej til det.
Tester du kun én gang i døgnet?

Anmeld

14. august 2013

vitapigen

Anonym skriver:

Jeg går også og venter på æl nu på dag 17 tror det er meget normalt men hold op hvor er man utålmodig ??

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Jeg går også og venter på æl nu på dag 17 tror det er meget normalt men hold op hvor er man utålmodig ??

Ja mega!!:-) det er bare så svært at lade være og tænke på andet , selvom man ikke "må"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.