Hej :-)
Dette opslag bliver langt, så er advaret 
Min kærestes familie giver mig simpelthen grå hår, og har brug for andres meninger om alt det her tomult..
Kærestens søster er mor til en lækker dreng på 5 år, hun skifter kæreste hele tiden, og involvere hendes dreng i det efter få dage, hun er så forelsket og blind hver evig eneste gang. På det år mig og min kæreste har været sammen har han mødt 7 forskellige mænd. Han alle sammen bliver glade for, også bliver de revet ud af hans liv igen. Vi har haft ham i lange perioder ad gangen, og ofte. Hun har også flere gange løjet om hvad hun skulle osv, og engang var hun også syg og skulle indlægges og vi var jo naive og tog hendes dreng med det samme. Det viste sig så hun var hos en ny kæreste den uge vi havde ham. Hun er psykisk syg, går til psykolog og har utrolig meget brug for tryghed og bekræftelse. Hun har for nyligt også været sammen med hans bio. far, men da dette blev for seriøst droppede hun det igen. Og nu har de igen ingen kontakt, efter de blev uvenner over brudet. Han var jo så glad for at mor og far var sammen, og nu ser han ham slet ikke.. også alle de nye mænd. Vi har talt med store bogstaver, ladet hende bo her når hele lortet har brændt på.
Og hun er ih, og åh så taknemlig hver gang vi åbner vores arme, for at ville hjælpe.. Men så finder hun en ny og glemmer alt om vores snakke og hvad der er bedst for hendes dreng. Selvom hun kan sidde og være meget alvorlig, og godt vide det er forkert.
Hun blokere os på facebook, og sletter alt kontakt med os hver gang der er en ny, og hun bliver bustet i hendes løgne. Jeg er så gal og i vildrede, kæresten vil jo også gerne se hans nevø, vi har jo trods alt også været der for ham, og haft ham. Han kom forbi sygehuset da jeg røg en tur ind sammen med mormor og der hoppede han op i sengen, og sagde "jeg savner dig og A"
Det skar i mit hjerte at hans mor skal straffe ham og os sådanne. Fordi vi siger vores mening, i forhold til de mange mænd, og hendes drengs behov. Samt at tilside sætte sine egne..
Nu er hun flyttet hjem til sin mor, sammen med hendes dreng, for at få styr på det hele, 14 dage efter bor hun nu hos sin nye kæreste, og har glemt alt om sin aktivering osv. (så er man jo bare syg)
Når nok om hende, så kommer vi til kærestens mor. Hun har vildt rod i sin økonomi, hun har et fint job, og tjener mere end os, ingen ved hvor pengene forsvinder hen, men hun har flere gange lånt penge af os, også til familie ture osv. Når vi beder om pengene bliver hun vildt sur, og sidst endte det også med vi gik fra selskabet og ikke snakkede sammen i flere uger. Min kæreste havde flere gange spurgt og kontaktet hende, om hun ville give en undskyldning, men det ville hun bestemt ikke. Vi skulle så til fyn, til noget sommerfest, hvor hun også skulle med, hun prøvede så at spørge noget andet familie om hun kunne køre med dem, men der var ikke plads. Så kontaktede hun min kæreste og han fik en undskyldning og alt var godt. Hun ville så gerne køre med os, og blev spurgt om hun bidrog med noget til benzin og bro. Nej det gjorde hun ikke, og om vi ikke bare kunne betale det. (hun har bil selv, så hun kunne bare lette røven selv, og betale)
Hun fik pænt afvide, at hvis hun skulle med måtte hun bidrage økonomisk. Det endte så med at hun gerne ville bidrage lidt, fint det er bedre end intet. og bare det at hun bliver ved med at nasse på andre kan få mit pis i kog.
- Når min mor og far, mødte hende så tilfædigt på gaden, hvor hun så stod og svindende mig og kæresten til, og vi var ikke glade, og vi var ikke lykkelige, vi skændtes hele tiden, og jeg skulle bare tage mig sammen og det ene og det andet.
Vi har ikke været sammen med hende meget længe, så dette kan hun slet ikke udtale sig om, og har ingen indsigt i overhovedet.
Kæresten ringede så til hende og spurgte hvad det var for noget. Og hun sagde så, ja det var jo sådanne hun oplevede det, og det var da rigtigt. Kærestens spurgte hende så hvordan hun kunne udtale sig om det, da vi intet havde haft med hende at gøre længe, og han ikke havde ytret noget om det. Amen det kunne hun bare mærke, han spurgte hende så hvorfor hun ikke var kommet til ham, og havde delt sin undren, hvis hendes dreng nu ikke var glad.. og der blev hun stille. Jeg overtog pænt telefonen, og bedte hende om at finde en anden måde at komme til fyn på, for nu var jeg meget træt af hende, og hendes måde at opføre sig på.
Hun endte med at blive væk, hun lyver overfor familie, stikker løgne til højre og venstre, låner penge af andre familie medlemmer, og glemmer at betale tilbage. Hun bliver uvenner med sine børn over sin økonomi, og giver alle andre skylden for at hun er i RKI..
Er så træt og gal over min svigerfamilie, ikke kan opføre sig ordenligt. og holde sammen på familien..
Det tager på os begge, og ikke mindst A at han skal undvære sin familie i perioder.. Fordi de laver de numre.
Hvis det stod til mig, skulle de helt cuttes af, og slettes fra vores kreds.. WHAT TO DO!