Så er det imorgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. august 2013

EnSødMor

Imorgen hedder det tilbage til skolebænken, madpakken har jeg forberedt, lækre frikadeller, majs & ærter, en skive rugbrød & en lille boks med nødder og æbler.. Jeg skal først møde kl. 10.40, men har dog først fri kl 15.50, så det er manden der skal hente vores prinsesse...  

Jeg kommer sådan til at savne min datter, at hente hende tidligt hjem fra DP for at hygge med hende, at se hende smile og få et kram hver gang man henter hende... ;-) 

Andre som starter op imorgen? - Hvordan har i det med det? ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

MyLittleBaby

Frk-S skriver:

Imorgen hedder det tilbage til skolebænken, madpakken har jeg forberedt, lækre frikadeller, majs & ærter, en skive rugbrød & en lille boks med nødder og æbler.. Jeg skal først møde kl. 10.40, men har dog først fri kl 15.50, så det er manden der skal hente vores prinsesse...  

Jeg kommer sådan til at savne min datter, at hente hende tidligt hjem fra DP for at hygge med hende, at se hende smile og få et kram hver gang man henter hende... ;-) 

Jeg misunder dig! 

Jeg har barsel (jeg nyder det helt vildt) men jeg har været hjemmegående i de sidste tre år, så på den ene side glæder jeg mig helt vildt til det bliver min tur. Jeg skal starte i skole til Januar  

Mon ikke du får et kæmpe kram af prinsessen når du kommer hjem, og i har undværet hinanden i endnu længere tid end normalt? 

Håber du har haft en god første dag i skolen 

Anmeld

15. august 2013

EnSødMor

MyLittleBaby skriver:

Jeg misunder dig! 

Jeg har barsel (jeg nyder det helt vildt) men jeg har været hjemmegående i de sidste tre år, så på den ene side glæder jeg mig helt vildt til det bliver min tur. Jeg skal starte i skole til Januar  

Mon ikke du får et kæmpe kram af prinsessen når du kommer hjem, og i har undværet hinanden i endnu længere tid end normalt? 

Håber du har haft en god første dag i skolen 

Tak skal du have

kan godt forstå dig, det er også kedeligt bare at lave ingenting nogle gange - Hvad skal du til at lave? Nyd nu det tid du har, hvor du kan gøre hvad der passer dig...  

Jo tak, havde en fin dag, fandt dog ud af at de første 3 timer var aflyst da jeg først var mødt ind, og havde lige taget bussen 20 km, så gad ikke at tage bussen tilbage for at tage der op igen, så jeg tog på cafe imens og nøj hvor var det skønt... Bare sidde helt alene og nyde solen  

Anmeld

15. august 2013

CaWi

Frk-S skriver:

Jeg er også startet op i dag.
Havde kæmpe sommerfugle i maven, da jeg stod op i morges.
Mine mødetider er fra 08.05-13.25 her det første halve år, så det er stadig mig der aflevere og henter bassen

Anmeld

15. august 2013

EnSødMor

CAWI skriver:

Jeg er også startet op i dag.
Havde kæmpe sommerfugle i maven, da jeg stod op i morges.
Mine mødetider er fra 08.05-13.25 her det første halve år, så det er stadig mig der aflevere og henter bassen

Kan godt forstå dig, hvor var du heldig  

Her kan jeg nå at aflevere hende, men hente hende kan jeg dårligt nå... ;-)) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.