Overgangsko? Hvilke har i købt/vil i købe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
9 svar
5 synes godt om
14. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja, overskriften siger sig selv  

har lige målt længden på min drengs fod og tænker nu at jeg vil finde sko over nettet, hvis jeg kan finde en god pris

han har brede fødder og har denne sommer haft skofus sko og sandaler, som har en perfekt pasform på ham. Er der andre mærker der er gode til brede fusser?

læg gerne nogen billeder ind af de sko i har købt/vil købe

god aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

MyLittleBaby

Mor11 skriver:

har lige målt længden på min drengs fod og tænker nu at jeg vil finde sko over nettet, hvis jeg kan finde en god pris

han har brede fødder og har denne sommer haft skofus sko og sandaler, som har en perfekt pasform på ham. Er der andre mærker der er gode til brede fusser?

god aften 

Min datter har smalle fødder, og hun har altid haft ecco sko, de er nemlig perfekte til hendes små fødder  

Min venindes datter har brede fødder, og hun køber skofus sko til hendes, og så har hun fundet ud af at adidas's kondisko også er brede, så det er dem hun går efter 

Anmeld

15. august 2013

MorTilDenDejligste

Mor11 skriver:

god aften 

min søn har også rimlig brede fødder og der har vi været glade for at have købt bundgaard sko, prisen er peberet men kvaliteten er også der efter, kan slet ikke se de er brugt og han har ellers været hård ved dem. her i sommeren har han haft nogle sanddaler fra teddy som også passede ham super godt, men syns bare ikke de holder kvalitetetn 

Anmeld

15. august 2013

modesty

Mor11 skriver:

god aften 

Min dreng har de klassiske Adidas med velcro til små børn. Han har haft dem siden foråret og jeg krydser fingre for at han kan passe dem indtil vinter...

Vi har været superglade for dem. De er meget mere hårdføre end mange andre sneakers, da hele skoen er læder (plus plastikforstærkning til tåen), og den sorte farve gør at de ser ud som nye selvom han har brugt dem meget. Pasformen er rigtig god, og jeg tror godt at en bred fod kan være i dem.

http://www.sportmaster.dk/produkt/Adidas-SUPERSTAR-II-K_225064

Anmeld

15. august 2013

viben

Bisgaard kan også anbefales... De sidder perfekt på min bredfodet søns fod. Men er dyre.

Vil helt sikkert anbefale dig at prøve skoen på i en butik hvor de har speciale i børnesko (og fødder). Indtil vi gjorde det, gav vi ham for store sko på, fordi hans bredde fod snød os

Anmeld

19. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Så fik vi købt overgangssko og det var da virkelig også tiltrængt! 2 størrelser gik han op ente med at gå i en fysisk butik. Det er sgu bare nemmere  

endnu engang blev det Skofus, han prøvede ellers et par rigtig fine Ecco men de er bare for smalle. 

Disse blev det de stod til 450kr i butikken, men ved kassen sagde ekspedienten så at der var 50% rabat på dem i denne uge!!!! Øøh, jamen tak for det!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2013

StudPsyk

Mor11 skriver:

Så fik vi købt overgangssko og det var da virkelig også tiltrængt! 2 størrelser gik han op ente med at gå i en fysisk butik. Det er sgu bare nemmere  

endnu engang blev det Skofus, han prøvede ellers et par rigtig fine Ecco men de er bare for smalle. 

Disse blev det de stod til 450kr i butikken, men ved kassen sagde ekspedienten så at der var 50% rabat på dem i denne uge!!!! Øøh, jamen tak for det!!! 

Uh, hvilken skobutik og fås de i pigefarver? Arh mand, vi skal også ud og købe til Rose, synes faaaandme de sko er så dyre!

Anmeld

19. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Janne T. skriver:

Uh, hvilken skobutik og fås de i pigefarver? Arh mand, vi skal også ud og købe til Rose, synes faaaandme de sko er så dyre!

Skoringen de fortalte at de har "børnenes dag" i næste uge, dér er der halv pris på stort set alt!  

Vi benyttede os af det i foråret og fik kondisko og sandaler for 400kr samlet

der hvor jeg har hentet billedet fra (miinto.dk) er der disse pigesko fra skofus, der minder om

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2013

StudPsyk

Mor11 skriver:

Skoringen de fortalte at de har "børnenes dag" i næste uge, dér er der halv pris på stort set alt!  

Vi benyttede os af det i foråret og fik kondisko og sandaler for 400kr samlet

der hvor jeg har hentet billedet fra (miinto.dk) er der disse pigesko fra skofus, der minder om

Tak for tippet! Da vi skulle købe overgangssko sidst, var der også børnenes dag, men da vi kom ned, fik vi bare koldt at vide, at det altså kun galdt nogle enkelte sandaler, og da slet ikke nede i den størrelse (21)

Anmeld

19. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Janne T. skriver:

Tak for tippet! Da vi skulle købe overgangssko sidst, var der også børnenes dag, men da vi kom ned, fik vi bare koldt at vide, at det altså kun galdt nogle enkelte sandaler, og da slet ikke nede i den størrelse (21)

Årh hvor sært! Vi havde en del at vælge imellem  

Men ellers så prøv at tag der ind i denne uge. De her sko stod på et stativ med lignende sko og vinterstøvler, altså nye varer og der var overhovedet ikk skyggen af et rabatskilt, men rabat fik vi, så de må vel være nedsat i hele kæden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.