hjælp til sang :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
5 svar
2 synes godt om
14. august 2013

LRJ

Jeg plejer nu aldrig at skulle have hjælp til at finde en sang, men kan Bare ikke Finde sangen - søger og søger på det jeg kan huske af sangen, men intet kommer frem..

det er en dansk sang, der kører mega meget i radioen og så videre lige nu, han Synger I omkvædet : vi er, vi er henne .....

Har lige set musik videoen i tv, men Nåede ikke at se hvem der sang den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

MyLove E

LRJ skriver:

Jeg plejer nu aldrig at skulle have hjælp til at finde en sang, men kan Bare ikke Finde sangen - søger og søger på det jeg kan huske af sangen, men intet kommer frem..

det er en dansk sang, der kører mega meget i radioen og så videre lige nu, han Synger I omkvædet : vi er, vi er henne .....

http://m.youtube.com/watch?v=3KiwBugYBoQ&deskt op_uri=%2Fwatch%3Fv%3D3KiwBugYBoQ

Hvis det er den jeg tror det er synger han " vi er vi er HELTE"

Anmeld

14. august 2013

Molly91

LRJ skriver:

Vi er helte af Bjo(umlaut)nskov :-D min mobil kan ikke lave o med umlaut! Hvad er det for noget :-D

Anmeld

14. august 2013

LRJ

am91 skriver:

Vi er helte af Bjo(umlaut)nskov :-D min mobil kan ikke lave o med umlaut! Hvad er det for noget :-D

Tak

Anmeld

14. august 2013

LRJ

Tauf skriver:

http://m.youtube.com/watch?v=3KiwBugYBoQ&deskt op_uri=%2Fwatch%3Fv%3D3KiwBugYBoQ

Hvis det er den jeg tror det er synger han " vi er vi er HELTE"

Synes os han sang Helte, men min kæreste Var overbevist om han sang henne , så det er det jeg begyndte at hører også

Men tak

Anmeld

14. august 2013

MyLove E

LRJ skriver:

Synes os han sang Helte, men min kæreste Var overbevist om han sang henne , så det er det jeg begyndte at hører også

Men tak

Så lidt

Det kan også godt lyde som det:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.