Ja som overskriften lyder så trænger jeg bare til at være mig... andre der har det lige sådan.
Jeg har været ledig siden november 2011, blev gravid april 2012 og var sygemeldt hele min graviditet og nu er jeg på 7 mdr af min barsel.
Jeg er bare fyldt op med at være mor lige nu. Jeg trænger til voksent selskab og til at lave ting jeg synes om, til at bare være mig.
Jeg synes på den ene side at det er vigtigt at man husker sig selv, selvom man er blevet mor, men kan også mærke at det gør mig ked af det at jeg ikke kan overksue mor rollen lige nu.
Jeg føler mig bare træt hele tiden og min kæreste gør en masse for at aflste mig, men det er som om det bare ikke hjælper. Jeg kan bare ikke få energien igen lige pt.
Vi har lige haft 3 ugers ferie sammen og jeg er totalt drænet for energi her efter. Den sidste uge var vi i sverige (vores første rejse med vores søn) Kæft jeg synes det var en ret hård tur. Vores søn har sovet på eget værrelse lige ved siden af os siden han var 2 mdr. Så det at skulle sove i samme rum allesammen fungere bare ikke for mig.
Her de sidste par dage har jeg prøvet at finde ud af hvad der kunne give mig energi og hvad der dræner mig for det. Synes ikke jeg er fundet frem til ret meget konkret. Men jeg er træt af alle i skavnker jeg har på min krop og hvad den her været i gennem det sensete år.
- Voldsomt vægttab pga opkast i graviditeten
- Bækkenløsen
- Galdestens anfald over 5 mdr + en operation for det
- Rygsmerter som jeg ikke ved hvad bunder i, men som er blevet forværet af gravidtet og galdestens anfald.
Så har jeg en bule i nakken som er øm og hård, men som lægerne siger kun er fedt og jeg kan ikke altid ligge på ryggen fordi den bliver øm.
Synes efterhånden den liste bliver længere og længere.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her, tror bare jeg trænger til at komme ud med det og til at få luft fot mine frustrationer. Jeg trænger bare til at kunne koncentrere mig lidt om mig og få en sund og god krop igen. Føle mig son et individ igen og til at bare at være mig