Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tweety2060 skriver: Vidste ikke man fik gonal f ved insemination....Hvad har du fået for at styrke livmoderen??
Vidste ikke man fik gonal f ved insemination....Hvad har du fået for at styrke livmoderen??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: YeOg havde min mor med Min mand skulle arbejde og der er 3 kvarters kørsel, så havde brug for underholdning. Min mor er så overbevist om at jeg bliver gravid denne gang fordi hun har været med Lad os håbe hun får ret Og lægen sagde også, 3. gang lykkens gang Håber inderligt at det passer Jeg havde et stort æg på 12½ i højre side og to små på 8 og 9½ i venstre side. Så fortsætter lige med Gonal F i yderligere to dage, og så skal jeg scannes igen på fredag. De ændrede lidt i min medicin denne gang, fordi min slimhinde har været for tynd de to sidste gange. Sidste gang jeg blev insemineret, var den 6,3mm. Idag var den 6,5mm så den er allerede større end sidst, og vokser endnu Så det er bare super dejligt Satser på at blive insemineret mandag, men nu må vi se hvad scanningen siger fredag Lille up date herfra
YeOg havde min mor med Min mand skulle arbejde og der er 3 kvarters kørsel, så havde brug for underholdning. Min mor er så overbevist om at jeg bliver gravid denne gang fordi hun har været med Lad os håbe hun får ret Og lægen sagde også, 3. gang lykkens gang Håber inderligt at det passer Jeg havde et stort æg på 12½ i højre side og to små på 8 og 9½ i venstre side. Så fortsætter lige med Gonal F i yderligere to dage, og så skal jeg scannes igen på fredag. De ændrede lidt i min medicin denne gang, fordi min slimhinde har været for tynd de to sidste gange. Sidste gang jeg blev insemineret, var den 6,3mm. Idag var den 6,5mm så den er allerede større end sidst, og vokser endnu Så det er bare super dejligt Satser på at blive insemineret mandag, men nu må vi se hvad scanningen siger fredag Lille up date herfra
BigHope13 skriver: Yes hvor lyder det bare godt.Ihhh hvor jeg krydser fingre for alt fortsat kommer til at gå godt
Yes hvor lyder det bare godt.Ihhh hvor jeg krydser fingre for alt fortsat kommer til at gå godt
o1Mutte skriver: Ja blev vildt lettet over at den allerede nu er tykkere end det sidste forsøg. Er spændt på hvor tyk den når at blive.. Og det er et fint nok antal æg, skal jo kun bruge et Mange tak, og jeg krydser stadig for dig
Ja blev vildt lettet over at den allerede nu er tykkere end det sidste forsøg. Er spændt på hvor tyk den når at blive.. Og det er et fint nok antal æg, skal jo kun bruge et Mange tak, og jeg krydser stadig for dig
Putomanen skriver: Det kan jeg godt forstå 1 æg er godt, så 3 må være super godt Tusind tak, forhåbentlig kan vi følges over i graviditetsgruppen snart
Det kan jeg godt forstå 1 æg er godt, så 3 må være super godt Tusind tak, forhåbentlig kan vi følges over i graviditetsgruppen snart
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128