Hej piger..
Jeg har virkelig brug for hjælp. Min farmor har fundet sammen med hendes ven som hun siger at de er. Dette er et kæmpe problem for alle åbenbart for ingen kan fordrage ham ;s. Min far er stensikker på at han står bag indbrufdet hos ham, for han var den eneste der så hvor nogle ting miderligt lå henne og det passede med kort tid efter kunne han betale passende beløb til at blive i huset. Eller han mener ikke det er ham, mens hans søn som langt fra er det bedste selskab. Min far har ikke sagt det til ham eller min farmor, min farmor og ham var også til en anden fest hvor nogle penge forsvandt som fødselslaren havde fået i gave.
Min far nægter være sammen med ham, så til føselsdag på fredag, bakken tur d.24 kommer han ikke hvis at han kommer, tænker det må de selv finde ud af selvom det skær i hjertet, men han nægter satme edermame (undskyld sproget) også at komme til min farmors 60 års til Oktober, mit hjerte græder.
Min far siger at hun bare kan vælge, jeg overvejer at tage en snak med min farmor, men hvordan pokker gør jeg lige?
Anmeld