virkelig hjælp mig piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
7 svar
2 synes godt om
14. august 2013

Anonym trådstarter

Hej piger..
Jeg har virkelig brug for hjælp. Min farmor har fundet sammen med hendes ven som hun siger at de er. Dette er et kæmpe problem for alle åbenbart for ingen kan fordrage ham ;s. Min far er stensikker på at han står bag indbrufdet hos ham, for han var den eneste der så hvor nogle ting miderligt lå henne og det passede med kort tid efter kunne han betale passende beløb til at blive i huset. Eller han mener ikke det er ham, mens hans søn som langt fra er det bedste selskab. Min far har ikke sagt det til ham eller min farmor, min farmor og ham var også til en anden fest hvor nogle penge forsvandt som fødselslaren havde fået i gave.

Min far nægter være sammen med ham, så til føselsdag på fredag, bakken tur d.24 kommer han ikke hvis at han kommer, tænker det må de selv finde ud af selvom det skær i hjertet, men han nægter satme edermame (undskyld sproget) også at komme til min farmors 60 års til Oktober, mit hjerte græder.

Min far siger at hun bare kan vælge, jeg overvejer at tage en snak med min farmor, men hvordan pokker gør jeg lige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Anonym trådstarter

op op

Anmeld

14. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hej piger..
Jeg har virkelig brug for hjælp. Min farmor har fundet sammen med hendes ven som hun siger at de er. Dette er et kæmpe problem for alle åbenbart for ingen kan fordrage ham ;s. Min far er stensikker på at han står bag indbrufdet hos ham, for han var den eneste der så hvor nogle ting miderligt lå henne og det passede med kort tid efter kunne han betale passende beløb til at blive i huset. Eller han mener ikke det er ham, mens hans søn som langt fra er det bedste selskab. Min far har ikke sagt det til ham eller min farmor, min farmor og ham var også til en anden fest hvor nogle penge forsvandt som fødselslaren havde fået i gave.

Min far nægter være sammen med ham, så til føselsdag på fredag, bakken tur d.24 kommer han ikke hvis at han kommer, tænker det må de selv finde ud af selvom det skær i hjertet, men han nægter satme edermame (undskyld sproget) også at komme til min farmors 60 års til Oktober, mit hjerte græder.

Min far siger at hun bare kan vælge, jeg overvejer at tage en snak med min farmor, men hvordan pokker gør jeg lige?

Din far lyder mere som en på 10. (Velkommen til den klub, min far er så kun 8)
Lad din farmor om hendes valg, hun er et voksent menneske.
Din far burde acceptere hans mors valg.

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Syntes bare min farmor har krav på og hvide det, kan jeg sige jeg syntes hun skal snakke med ham, eller hvad fanden gør jeg? der ligger også andre ting til bund for det, for han skulle have truet hende osv. dengang de gik hvert til sit..

Anmeld

14. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Syntes bare min farmor har krav på og hvide det, kan jeg sige jeg syntes hun skal snakke med ham, eller hvad fanden gør jeg? der ligger også andre ting til bund for det, for han skulle have truet hende osv. dengang de gik hvert til sit..

Jeg tror det eneste du kan gøre, er netop selv at bede dem tale sammen.

Anmeld

14. august 2013

Calliope

Jeg kan faktisk godt forstå din far, hvis jeg forstår dig korrekt..

Hvorfor omgåes én, der stjæler fra en??? Det lyder til at din farmors ven er en dårlig type og din far ikke kan acceptere hendes valg eller tager jeg helt fejl?

Det du skal gøre op med dig selv, er om du vil bryde din fars tillid til dig, for at fortælle din farmor hvordan din far har det? Eller måske bør du i stedet tage en snak med hende om hvordan du selv føler, og sige at du synes det virker lidt mistænkeligt at det indbrud passer med hendes vens opførelse og se om et kompromis kunne være at hun ikke tager denne ven med til diverse fester.

Anmeld

14. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej piger..

det er jo hendes valg hvem hun vil være sammen med

enten må i respektere det eller også er det jo jer der går glip af en masse

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg har tænkt mig at snakke med min farmor og så se, kommeind på det på en eller anden måde.

Jamen der er ingen beviser for noget for var der det så havde jeg helt bestemt også en anden holdning!! han bor bare i jylland og så når de endelig ses så er han hos hende længe og så er det da ærgerligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.