Billeder af g-teste dag for dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.742 visninger
6 svar
2 synes godt om
14. august 2013

tjaaaamig

Halløjsa...

Er der nogle, der har lyst til at dele billeder af udviklingen af graviditetsteste??? Dag for dag?

Kæmpe knus....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Mie89

Her er billede af mine - det skal dog siges at det første billede er taget nogle dage efter testene blev udført (bortset fra clear blue'n) så derfor er de ikke ligeså tydelige som de var til at starte med ..

De to øverste teste på billedet er taget 3+4, de to næste er taget 3+5 og den nederste  og clear blue'n er taget 3+6 . 

Det andet billede er taget da jeg var 4+3 - og der er i hvert fald sket en tydelig udvikling  

Ved ikke om det kan hjælpe dig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2013

Line Højdal

Jeg har ikke taget sådan en for hver dag... Jeg gjorde som dig og fik hjælp herindefra til at vurdere om det bare var mig der så de to streger  Men jeg har da et billede af to teste, der er taget med et par dages mellemrum - der er da helt klart en forskel at se, og nu er jeg i uge 13  Jeg har også vedhæftet et billede af min første test, der lignede den du har postet her til morgen meget

Nå ja, og så kommer der lige et billede af min positive ægløsningstest for sjov... første cyklus vi forsøgte os med dem - så det var en rigtig succesoplevelse

Line

PS. ved ikke lige hvorfor den vender mine billeder på hovedet

Anmeld

14. august 2013

tjaaaamig

mie89 skriver:

Her er billede af mine - det skal dog siges at det første billede er taget nogle dage efter testene blev udført (bortset fra clear blue'n) så derfor er de ikke ligeså tydelige som de var til at starte med ..

De to øverste teste på billedet er taget 3+4, de to næste er taget 3+5 og den nederste  og clear blue'n er taget 3+6 . 

Det andet billede er taget da jeg var 4+3 - og der er i hvert fald sket en tydelig udvikling  

Ved ikke om det kan hjælpe dig 

Fedt at se...! Satser på støt udvikling (forhåbentlig i en positiv retning) med min testning... Tak for indsparket... Jeg burde kun være 3+0 idag, så der er da håb forude for bedre tests

Anmeld

14. august 2013

tjaaaamig

Pipkukkeren skriver:

Jeg har ikke taget sådan en for hver dag... Jeg gjorde som dig og fik hjælp herindefra til at vurdere om det bare var mig der så de to streger  Men jeg har da et billede af to teste, der er taget med et par dages mellemrum - der er da helt klart en forskel at se, og nu er jeg i uge 13  Jeg har også vedhæftet et billede af min første test, der lignede den du har postet her til morgen meget

Nå ja, og så kommer der lige et billede af min positive ægløsningstest for sjov... første cyklus vi forsøgte os med dem - så det var en rigtig succesoplevelse

Line

PS. ved ikke lige hvorfor den vender mine billeder på hovedet

Ih hvor er det dejligt at høre. Tusind tak for dit indlæg. Dejligt at se nogle positive tests Jeg vil gøre som dig og teste igen om nogle dage - jeg må se om jeg kan holde mig fra testningen

Ville så gerne have en tydeligere test, men hvem vil ikke det.

Anmeld

14. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg testede først 4+0 derfor de alle er remlige tydelige men man kan da se en udvikling i dem
for at du snart står med 2 strejer
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2013

Mie89

tjaaaamig skriver:

Fedt at se...! Satser på støt udvikling (forhåbentlig i en positiv retning) med min testning... Tak for indsparket... Jeg burde kun være 3+0 idag, så der er da håb forude for bedre tests

Hmm hvis du kun er 3+0 er det da imponerende du overhovedet kan fremtrylle en ekstra streg - ægget har jo nærmest ikke sat sig fast endnu 

Men vent nogle dage, så tror jeg da også du ville kunne se fremskridt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.