At prøve noget nyt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.897 visninger
12 svar
4 synes godt om
14. august 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Ja, som overskriften lyder, så er jeg startet op Idag på noget nyt...

Jeg har læst en del om brændnælde the og dens gode virkninger, så nu skal det afprøves..

Jeg har hele tiden en MEGET sød tand og har PCO... Og de to harmonere bare slet ikke sammen... Og det skal theen forhåbenlig hjælpe på.. Den hjælper også på hår og negle, som er en bivirkning af PCO, at man kan tabe hår og det oplever jeg i perioder... Vi går også vinteren imøde med div sygdomme og theen skulle hjælpe på immunforsvaret, så nu får det en chance...

en sidebemærkning er, at jeg har lige har læst en som har oplevet en positiv test, da hun drak brændnældethe... Det skulle styrke slimhinden...

andre der har gode erfaringer med brændnælder...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Dianabk

Mathias Villads skriver:

Jeg har læst en del om brændnælde the og dens gode virkninger, så nu skal det afprøves..

Jeg har hele tiden en MEGET sød tand og har PCO... Og de to harmonere bare slet ikke sammen... Og det skal theen forhåbenlig hjælpe på.. Den hjælper også på hår og negle, som er en bivirkning af PCO, at man kan tabe hår og det oplever jeg i perioder... Vi går også vinteren imøde med div sygdomme og theen skulle hjælpe på immunforsvaret, så nu får det en chance...

en sidebemærkning er, at jeg har lige har læst en som har oplevet en positiv test, da hun drak brændnældethe... Det skulle styrke slimhinden...

Noppe, men glæder mig til at høre om det

Anmeld

14. august 2013

MVM

Profilbillede for MVM
Dianabk skriver:

Noppe, men glæder mig til at høre om det

Ja, er lidt spændt om en måneds tid om, det har positive virkninger... 

Anmeld

14. august 2013

Dianabk

Mathias Villads skriver:

Ja, er lidt spændt om en måneds tid om, det har positive virkninger... 

Kan jeg godt forstå, fedt hvis der er noget naturligt som virker

Anmeld

14. august 2013

Elgaard73

Mathias Villads skriver:

Den med den positive test, kan jeg hoppe med på... Eller næsten da, jeg kan jo ikke med garanti sige at det var theen der gjorde det... Vi havde været i gang i behandlingsverdenen i adskillige år uden held. Før vores sidste IVF, begyndte jeg at drikke brændenælde the ( 2-3 kopper/dag) og vupti : Positiv test 14 dage efter ægoplægning. Har i dag en skøn dreng på 21 måneder.

Men kan jo ikke sige 100%, om det var theen eller skæbnen 

Anmeld

14. august 2013

MVM

Profilbillede for MVM
Elgaard73 skriver:

Den med den positive test, kan jeg hoppe med på... Eller næsten da, jeg kan jo ikke med garanti sige at det var theen der gjorde det... Vi havde været i gang i behandlingsverdenen i adskillige år uden held. Før vores sidste IVF, begyndte jeg at drikke brændenælde the ( 2-3 kopper/dag) og vupti : Positiv test 14 dage efter ægoplægning. Har i dag en skøn dreng på 21 måneder.

Men kan jo ikke sige 100%, om det var theen eller skæbnen 

Du er ikke den første jeg høre det fra...

jeg læste et sted, at en havnede drukket teen i 3 uger og vupti stod med en positiv test... Hun havde også drukket 2-3 kopper dagligt...

nu skal jeg så ikke have flere børn, men det kunne da være lidt sjovt, hvis nogen herinde ville teste det... Hvis de alligevel er igang med projektet barn... Teen smager jo ganske godt... 

Nogen er friske på det forsøg?..

Anmeld

14. august 2013

MVM

Profilbillede for MVM
Dianabk skriver:

Kan jeg godt forstå, fedt hvis der er noget naturligt som virker

Ja, det kunne være godt, at kunne smide mine piller for PCO, hvis teen har en positiv virkning....

Anmeld

14. august 2013

Muffin_girl

Mathias Villads skriver:

Ja, det kunne være godt, at kunne smide mine piller for PCO, hvis teen har en positiv virkning....

Hvor har du købt teen henne ?  

Anmeld

14. august 2013

marloutti

Aj, det lyder spændende...  Hvor har du købt den?

Jeg er mest intereseret pga hår og negle, da jeg efter min søns fødsel har fået total skøre negle og taber meget hår i perioder.

Anmeld

14. august 2013

MVM

Profilbillede for MVM
Aalborg_Pigen skriver:

Hvor har du købt teen henne ?  

Jeg har købt det i en helse butik... Det kan også købes på nettet og sikkert i Matas....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.