Udløsning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har I prøvet at manden ikke kan få udløsning under sex?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.389 visninger
16 svar
13 synes godt om
14. august 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste har et par gange ikke kunne få udløsning når vi har haft sex. Jeg ved at han er meget presset på jobbet i tiden, så tror det kan spille ind. Men bliver nysgerrig på om andre oplever dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Min kæreste har et par gange ikke kunne få udløsning når vi har haft sex. Jeg ved at han er meget presset på jobbet i tiden, så tror det kan spille ind. Men bliver nysgerrig på om andre oplever dette?

Hihi - Nej - det tror jeg sgu ikke, nogensinde er sket herhjemme.

Hvis han har for meget om ørerne resulterer det derimod i, at vi slet ikke kan have sex.

Anmeld

14. august 2013

lycly

Har aldrig oplevet det

Men kunne godt forestille mig at stress eller at man er presset på arbejde kan have indflydelse - sex er jo meget psykisk så det kan sagtens blive påvirket.

Anmeld

14. august 2013

Bshizzle

Kathepige skriver:

Hihi - Nej - det tror jeg sgu ikke, nogensinde er sket herhjemme.

Hvis han har for meget om ørerne resulterer det derimod i, at vi slet ikke kan have sex.

Samme svar her 

Anmeld

14. august 2013

Mick

Det lyder helt klart som om det godt kan være stress. Selvom man som man har den dejligste og smukkeste kvinde, så kan man godt komme til at tænke på noget andet pga fx arbejde eller lign. Jeg har selv prøvet det et par gange, og det var pga det.

Anmeld

14. august 2013

BigHope13

Anonym skriver:

nu har jeg svaret ja det sker nogle gange, men ikke fordi det som sådan er tilfældet her,
vi har været sammen i snart 7 år og tror vi har oplevet 2-5 gange hvor han ikke har haft udløsning, men det har ofte været på grund af manglende energi, eller hvis vi har været for aktive en periode, så killer det for meget i tisseren siger ham

jeg er ikke i tvivl om at det er ganske normalt, og at både energi og stress niveau spiller en stor rolle.

Og vil da slutte af med at sige at selv om jeg har lyst til sex er det ikke altid jeg har lyst til en orgasme, og sådan kan mænd vel også have det.

Anmeld

18. august 2013

Benjamins'mor

Har oplevet det ja, men så har det været fordi vi har gjort det flere gange i træk. Altså så han kan første gang - men eksempelvis ikke anden gang.

Anmeld

18. august 2013

twinny

Har kun prøvet hvis fyr har fået alt for meget at drikke. Men så får jeg sgu heller ikke noget ud a det. 

Anmeld

18. august 2013

o1Mutte

twinny skriver:

Har kun prøvet hvis fyr har fået alt for meget at drikke. Men så får jeg sgu heller ikke noget ud a det. 

Samme her

Anmeld

18. august 2013

twinny

o1Mutte skriver:

Samme her

Haha. Fulderikker. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.