Kan.Ikke.Komme.I.Omdrejninger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. august 2013

Flødebollen

Oh my LORD!

Sidder foran min computer - det er jo mit vigtigste arbejdsredskab, og skal i gang med at skrive en masse artikler, som jeg egentlig bliver ret dårlig betalt for, om emner, der egentlig hænger mig laaaaangt ud af halsen - det er trivielt og ikke særlig inspirerende.

Kender i det?

Det værste er nok, at jeg ikke rigtig kan undvære det økonomisk (selvom det er langt under mindstelønnen) førend jeg har fundet mig et fuldtidsjob.

Jeg glæder mig til den dag, jeg står op om morgenen og glæder mig til at gå på arbejde.

Lige nu føles det som om, at 4 års uddannelse er spildt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Anonym8827

Oh, håber du for en god dag af lige vel du skal nok få et fint job en dag

Anmeld

14. august 2013

Flødebollen

Mitallerstørsteønske skriver:

Oh, håber du for en god dag af lige vel du skal nok få et fint job en dag

Tak

Ja, det er jeg skam heller ikke i tvivl om - det føles bare meget langt væk lige nu

Især, når man får afslag på fandeme ALT, man søger.. Der er sindssyg rift om stillingerne..

Anmeld

14. august 2013

Anonym8827

Kathepige skriver:

Tak

Ja, det er jeg skam heller ikke i tvivl om - det føles bare meget langt væk lige nu

Især, når man får afslag på fandeme ALT, man søger.. Der er sindssyg rift om stillingerne..

Kender det :/ det er ikke til af få en pæda. Medhjælper stilling... Når det skal sgu nok gå.

Anmeld

14. august 2013

Flødebollen

Mitallerstørsteønske skriver:

Kender det :/ det er ikke til af få en pæda. Medhjælper stilling... Når det skal sgu nok gå.

Ja, jeg er journalist...

Der er sindssyg arbejdsløshed inden for det fag..

Anmeld

14. august 2013

lille-fisen

Hang in there  Det bliver bedre - kender godt følelsen, men min erfaring er at det eneste der hjælper bare er at komme i gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.