Kan I se en eller to streger??????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

Anonym trådstarter

Ja, det må jeg have! Mærkeligt det er så forskelligt fra kvinde til kvinde... JA, god ide... har tænkt på det faktisk - men det var igår hvor jeg ikke havde testet endnu... og så synes jeg den var så dyr... Jeg gør det nu!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Ja, det må jeg have! Mærkeligt det er så forskelligt fra kvinde til kvinde... JA, god ide... har tænkt på det faktisk - men det var igår hvor jeg ikke havde testet endnu... og så synes jeg den var så dyr... Jeg gør det nu!!

Rigtig god ide - husk at give en update

Du kunne selvfølgelig gå den billigere vej - ringe til din læge og sige, du er usikker på, hvor langt du er henne. Så mener jeg, de gør et eller andet.

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Rigtig god ide - husk at give en update

Du kunne selvfølgelig gå den billigere vej - ringe til din læge og sige, du er usikker på, hvor langt du er henne. Så mener jeg, de gør et eller andet.

Jeg skal nok give update - den er bestilt nu.. Håber den når at komme til imorgen. Ellers må den være her fredag!

Anmeld

14. august 2013

BigHope13

Anonym skriver:

PIGER.... Årh, jeg håber... Jeg tog denne her test imorges meget tidligt inden lillepigen vågnede... Hvad siger I til den?????

helt klart positiv

stort tillykke

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak!!!!

Anmeld

14. august 2013

Camilla <3

Tillykke  

Anmeld

14. august 2013

Lilje82

Tillykke 

Anmeld

14. august 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

PIGER.... Årh, jeg håber... Jeg tog denne her test imorges meget tidligt inden lillepigen vågnede... Hvad siger I til den?????

TILLYKKE 

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

TILLYKKE 

HIHI..... HURRA... TAK... de der hoppende smileyer bliver man da kun endnu mere glad i låget af!

Anmeld

14. august 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

HIHI..... HURRA... TAK... de der hoppende smileyer bliver man da kun endnu mere glad i låget af!

Ja, - de er i hvert fald ikke i tvivl, om testen er positiv 

Bliver da skønt med endnu et barn. Hvor gammel er din datter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.