Vi har været på skadestuen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.190 visninger
26 svar
3 synes godt om
13. august 2013

MyLove E

Vi har lige kommet hjem fra skadestuen med Elias. Han har fået sin finger i klemme i døren og der røget et stykke af fingeren.:-( Jeg fandt stykket da vi gik ud af døren.

Man kan se spidsen af knoglen men den er ikke brækket og hele knoglen er der :-)
Vi skal til kontrol nogle gange de næste stykke tid. Måske får han en negle igen men det er ikke sikkert. De satser stærkt på at huden vokser ud så han får en hel finger igen.
Nu er han så på smertestillende og medicin de næste to dage og skal blive de næste par dage.

Men han er fin er han ikke?:-D
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Koen.

åh gud nej da!! lillemand.. god bedring med fingeren

Anmeld

13. august 2013

Mother-love

Tauf skriver:

Vi har lige kommet hjem fra skadestuen med Elias. Han har fået sin finger i klemme i døren og der røget et stykke af fingeren.:-( Jeg fandt stykket da vi gik ud af døren.

Man kan se spidsen af knoglen men den er ikke brækket og hele knoglen er der :-)
Vi skal til kontrol nogle gange de næste stykke tid. Måske får han en negle igen men det er ikke sikkert. De satser stærkt på at huden vokser ud så han får en hel finger igen.
Nu er han så på smertestillende og medicin de næste to dage og skal blive de næste par dage.

Nej hvor synd altså.

God bedring med ham

Anmeld

13. august 2013

Holbæktrunten

Åh dog - stakkels lille kreatur! Og stakkels forældre - det må have været noget af et chok!

Anmeld

13. august 2013

ette1987

Puh lille mand da.. Håber han har det okay efter omstændighederne, og fingeren bliver hel igen

Anmeld

13. august 2013

Lukas&Liam<3

Stakkel /: god bedring med ham!
Jeg har selv mistet et stykke af min finger da jeg var lille og ingen ligger heldigvis mærke til det medmindre jeg siger det. Har fået negl på, men den vokser skævt. Det har heldigvis ingen betydning

Anmeld

13. august 2013

L&V

Tauf skriver:

Lille mand da.. Go bedring til ham

Anmeld

13. august 2013

Isabella_mor

Godt han har sin totte bog. Stakkels lillemand god bedring med hans LangeMand.

Anmeld

13. august 2013

VIPpigen

Af for Søren.... Men sikke en sej dreng.

rigtig god bedring med ham og fingeren

Anmeld

13. august 2013

Mumto3

Det var da skrækkeligt!!! Puha... sikke en forskrækkelse for jer alle sammen. Rigtig rigtig god bedring med ham! for at der vokser en fin lille negl ud igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.