Se liiiige den her lækkermås der snart flytter ind:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
8 svar
13 synes godt om
13. august 2013

Muffinmus

Jep, fra 1 sep bliver hun vores. Hun skal være selskabs kat for vores dejlige MCO Sofus
Hun er halv skovkat, og ligner mest skovkat. Så mild og blid en killing på knap 10 uger...er så forelsket i hende.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

B&J

sikke en dejlig lille uld tot sikke sød hun er

Anmeld

13. august 2013

Troldemommi

Nåhh sådan en lille uldtot  Hold da op hvor er hun skøn

Monica

Anmeld

13. august 2013

Babydrøm

MariaE skriver:

Jep, fra 1 sep bliver hun vores. Hun skal være selskabs kat for vores dejlige MCO Sofus
Hun er halv skovkat, og ligner mest skovkat. Så mild og blid en killing på knap 10 uger...er så forelsket i hende.

Hvor er hun sød og kær

Anmeld

13. august 2013

Janni.

Årh altså! Jeg bliver helt killinge skruk, hvis man kan blive dét?  Ha ha 

Anmeld

13. august 2013

Muffinmus

Janni. skriver:

Årh altså! Jeg bliver helt killinge skruk, hvis man kan blive dét?  Ha ha 

DET kan man godt er jeg nemlig.
Har ledt efter en killing de sidste 2 mdr tror jeg. Og nu fandt jeg hende her som nærmest vælter og lægger sig ned hvis man prikker til hende, så nuser.

Anmeld

13. august 2013

jydeinden

MariaE skriver:

jeg er slettt ikke misundelig (ironi).. sikke en lækkermås, ville gerne selv have to "fuldblods" skovkatte, da jeg ønsker bestemte farver, men ikke sikkert det nogensinde bliver til noget desværre

Anmeld

13. august 2013

grinny

Tror vidst den kat tilhører min adresse  

Hun er da bare mega lækker 

Anmeld

13. august 2013

Muffinmus

Kan næsten ikke vente, som at få den julegave man har ventet på

Kedeligt nok, så døde vores 9 år gamle hankat i okt. sidste år, og 5 mdr senere dør mor mis 11 år gammel. Fik sofus i december og havde det fint med at de havde hinanden, men så døde missemor og så var han alene jo.
Så nu glæder jeg mig til at se om de to her kan blive venner eller om Sofus bliver lidt dominerende. Han er ellers en kærlig MCO.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.