veninder søges i kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.682 visninger
10 svar
3 synes godt om
13. august 2013

hell

hej alle. jeg er en pige på 28. synes veninderne er forduftet lidt, savner lidt noget tøse sludder, cafe eller lign. har en dreng på 4 år. skriv endelig, hvis i savner det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Bshizzle

hell skriver:

hej alle. jeg er en pige på 28. synes veninderne er forduftet lidt, savner lidt noget tøse sludder, cafe eller lign. har en dreng på 4 år. skriv endelig, hvis i savner det samme

Jeg savner det samme.. 

Men jeg bor på Fyn.. 

Anmeld

13. august 2013

hell

13. august 2013

Missy89

Du er velkommen til at skrive privat til mig

Anmeld

13. august 2013

hell

18. oktober 2013

Livas mor

Jeg savner også veninder med børn og har selv en datter på 4 år.. Så skriv endelig til mig, hvis du har tid, lyst og overskud..

Knus..

Anmeld

18. oktober 2013

Babydrøm

hell skriver:

Jeg bor også i kbh, savner også nogle veninder jeg har ingen børn, endnu, håber det snart sker  Vil gerne skrive sammen 

Anmeld

10. april 2014

Anja P.

hell skriver:

Hej, jeg har også en søn på 4 år (og har lige fået tvillinger) - bor også i Kbh området.. Så skriv endelig

Anmeld

10. april 2014

siw84

Jeg bor i hvidovre og har en søn på 4 år. Vi venter tvillinger til september

Men skriv rigtig gerne

Anmeld

15. april 2014

Lucipher

Hejsa.

Du må gerne skrive til mig. Jeg bor lidt nord for Kbh. Jeg har en dreng der bliver 4 til juni, og mangler rigtig meget veninder der har børn.

Hilsen Julie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.