Nyt problem /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.505 visninger
25 svar
1 synes godt om
13. august 2013

Lukas&Liam<3

Nu er Lukas mellemøresbetændelse vidst ved at være væk, han klager i hvert fald ikke over ørene mere. Nyt problem er så kommet på banen, han er blevet vildt snottet og hoster. Han sovet maks 30 min afgangen og er derfor helt vildt træt. Han vågner fordi han hoster og nyser. Er der noget at gøre eller er det bare at vente til det er ovre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Lukas&Liam<3

Om natten sover han maks 2 timer af gangen. Og han er ikke bare lige til at få til at sove igen.

Anmeld

13. august 2013

Fuglemor

Når vores har det sådan stiller vi et halvt skrællet løg på værelset.. Det stinker men det hjælper her. Og så hæv hovedenden i sengen

Anmeld

13. august 2013

Lukas&Liam<3

Fuglemor skriver:

Når vores har det sådan stiller vi et halvt skrællet løg på værelset.. Det stinker men det hjælper her. Og så hæv hovedenden i sengen

Han har allerede hævet hoved
Er løget til at løsne op ?

Anmeld

13. august 2013

Chili

Maria&Lukas skriver:

Nu er Lukas mellemøresbetændelse vidst ved at være væk, han klager i hvert fald ikke over ørene mere. Nyt problem er så kommet på banen, han er blevet vildt snottet og hoster. Han sovet maks 30 min afgangen og er derfor helt vildt træt. Han vågner fordi han hoster og nyser. Er der noget at gøre eller er det bare at vente til det er ovre?

Saltvands dræber og næsesuger, morgen og aften
Det hjalp vores søn da han var 5 måneder og snottet!

Anmeld

13. august 2013

B&J

Daniel får te med honning eller kan du lave mælk med honning det er godt til halsen, lyft hovede i sengen,

snottet put evt saltvands dråber der op, det er også godt så du løsner propperne så han ikke får mellem øre betændelse igen..

Anmeld

13. august 2013

baby012

Hæv hovedt i sengen

saltvandsdråber

næse suger

et halvt løg, (ligges på værelset, og så fjern det endelig om morgnen igen rødløg kan også sagtens bruges, de lugter langt mindre end almindelige løg) 

honning må de ikke få før de er over et år 

Anmeld

13. august 2013

Lukas&Liam<3

Chili skriver:

Saltvands dræber og næsesuger, morgen og aften
Det hjalp vores søn da han var 5 måneder og snottet!

Jeg må bare ikke komme i nærheden af hans næse /: får dårlig lov at tørre og kan ikke lide at holde ham så hårdt. Og den der næsesuger er jeg heller ikke meget for /: men må jo gøre det hvis det er eneste udvej.

Anmeld

13. august 2013

Lukas&Liam<3

B&J skriver:

Daniel får te med honning eller kan du lave mælk med honning det er godt til halsen, lyft hovede i sengen,

snottet put evt saltvands dråber der op, det er også godt så du løsner propperne så han ikke får mellem øre betændelse igen..

Men mener jeg har læst at de ike må få honning. Han er 7 måneder snart.

Anmeld

13. august 2013

Lukas&Liam<3

baby012 skriver:

Hæv hovedt i sengen

saltvandsdråber

næse suger

et halvt løg, (ligges på værelset, og så fjern det endelig om morgnen igen rødløg kan også sagtens bruges, de lugter langt mindre end almindelige løg) 

honning må de ikke få før de er over et år 

Hoved er hævet, løget på hylden. Har meget svært ved at skulle bruge næsesugeren /:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.