Hvad er det her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

AMtrier

JulieWH skriver:

Min datter på 21 mdr har fået noget udslæt af en art på ryggen. Det var der i går aftes også, men nu ser der ud til at være væske i midten? Hun har det kun på ryggen. Det klør, men ellers har hun ingen gener.

Jeg vil gætte på loppebid. Vil sige at det ligner bid på billedet, og når der er så mange og i "plamager" er det mest sandsynligt fra en loppe..

hvis det ikke er bid; kender en som engang havde sådan nogle knobber med væske i midten og det var vandvorter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

bøllen

JulieWH skriver:

Min datter på 21 mdr har fået noget udslæt af en art på ryggen. Det var der i går aftes også, men nu ser der ud til at være væske i midten? Hun har det kun på ryggen. Det klør, men ellers har hun ingen gener.

Skoldkobber ?? Hvad sagde vuggestuen ??

Anmeld

13. august 2013

bøllen

JulieWH skriver:

Eller bid 

Anmeld

13. august 2013

anynom

xoxotasha skriver:

Det er i hvert fald ikke myggestik. Jeg ville skynde mig til læge.

Lægerne lukker jo sidst på eftemiddagen Men tænker på at give dem et kald i morgen tidlig hvis det bliver værre.

Anmeld

13. august 2013

anynom

Benjamins'mor skriver:

Jeg har ikke noget bud på hvad det kan være, men var det min søn der havde fået sådan noget, ville jeg skynde mig at få bestilt en tid til lægen.

Lægerne lukker jo sidst på eftemiddagen Men tænker på at give dem et kald i morgen tidlig hvis det bliver værre.

Anmeld

13. august 2013

anynom

AMtrier skriver:

Jeg vil gætte på loppebid. Vil sige at det ligner bid på billedet, og når der er så mange og i "plamager" er det mest sandsynligt fra en loppe..

hvis det ikke er bid; kender en som engang havde sådan nogle knobber med væske i midten og det var vandvorter

Hun plejer bare ikke at reagere så kraftigt på loppebid :/ Og vandvorter har hun haft før, de var slet ikke så markerede.
Er begyndt at hælde til myggestik

Anmeld

13. august 2013

anynom

bøllen skriver:

Skoldkobber ?? Hvad sagde vuggestuen ??

Jamen pædagogen sagde bare, at hun havde set dem da hun skiftede hendes body, hun sagde ikke noget om hvad hun troede det var - og det tænker jeg at hun havde gjort hvis hun troede det var skoldkopper..
Hælder vist mest til myggestik efterhånden

Anmeld

14. november 2013

millemus27

JulieWH skriver:

Fandt du ud af hvad det var for noget udslæt? Og hvor lang tid gik der inden det gik væk?

Anmeld

14. november 2013

anynom

millemus27 skriver:

Fandt du ud af hvad det var for noget udslæt? Og hvor lang tid gik der inden det gik væk?

Vi fandt desværre aldrig ud af det - det var det 2-3 uger og har desværre givet hende ar :/

Anmeld

14. november 2013

MorDk

Væggelus?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.