Nye tøj muligheder til bryllup;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

Kløver

Helt klart den lilla kjole, den er så flot og den klær dig godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

L&V

Kjolen.. Alt det andet er for kedeligt og hverdags agtigt til et bryllup efter min mening

Anmeld

13. august 2013

Muffinmus

Eneste problem med kjolen er at den er nedringet i ryggen så man kan ikke have bh på. Den er godt nok dobbelt i toppen,små det er ikke meget man kan se hvis jeg fryser
Men er ikke så fancy jeg har en af de der klistre bøjer og man kan ikke have andet på.
Dog er jeg i tvivl om jeg har for lange bryster til at have på uden bh
Og igen, derfor jeg måske føler mig nøgen i den

Anmeld

13. august 2013

Team Putte

MariaE skriver:

Det var da pokkers, havde håbet nogle valgte bukser

Hmm, har det selv aller bedst i den mørkeblå top og bukser, føler mig nøgen i kjolen

kjolen er så flot til dig men hvis du vælger bukser og top så skal det helt klart være den blå top måske med en smart blazer til

Anmeld

13. august 2013

Loa

Kjole kjole kjole!!

Du er SÅ flot i kjolen!!

Men kender det godt, har det også laaaaangt bedre i bukser end kjole, jeg er bare ikke en kjolepige

Anmeld

13. august 2013

ønskebørn74

MariaE skriver:

Her er den mørkelilla kjole med mine eneste høje hæle og så pæne sorte bukser med div toppe til.hilfe
..se venligst bort fra den meget røde bh:-D

Helt klart.. KJOLEN.. De sexede stænger skriger på at blive vist frem..

Anmeld

13. august 2013

ønskebørn74

MariaE skriver:

Eneste problem med kjolen er at den er nedringet i ryggen så man kan ikke have bh på. Den er godt nok dobbelt i toppen,små det er ikke meget man kan se hvis jeg fryser
Men er ikke så fancy jeg har en af de der klistre bøjer og man kan ikke have andet på.
Dog er jeg i tvivl om jeg har for lange bryster til at have på uden bh
Og igen, derfor jeg måske føler mig nøgen i den

Du kan sagtens have bh på.. Det er jo naturligt, når ikke lige man har en A SKÅL.. 

Anmeld

13. august 2013

Tvillingemor80

KJOLE

Anmeld

13. august 2013

VIPpigen

Hvis vi snakker MED de sko du har, så går jeg mod strømmen og siger bukser, med den mørkeblå top.

Kan godt være det er mig, men de sko passer bare ikke til kjolen.....

MEN du er total sexed i kjolen, bare andre sko..... Så enten bukser,og top, eller ud og købe nogen nye sko... 

Anmeld

13. august 2013

EnSødMor

Du ser vildt godt ud i den lilla kjole, hold op den klær dig! ;-)

du ser jo helt fantastisk ud, en blazer udover ville se så lækkert ud, har en masse, men du bor lige et godt stykke væk fra mig garanteret...  

Men hold nu op, du har intet at skamme dig over, du har den rigtige krop til kjole... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.